اونس طلا2366.04
مظنه14,556,000
18 گرم3,360,200
ارزش سکه32,794,668
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

سرنوشت خودروهای لوکس توقیف شده در هرمزگان چه می‌شود؟+ فیلم

مدیرکل اموال تملیکی هرمزگان گفت: خودروهای لوکس توقیف شده در انبار اموال تملیکی، در مراحل بازگشت به صاحبان اصلی است.

به گزارش سایت طلا ، مهدی فتحی در تشریح این خبر، افزود: حدود ۲۶۰ خودروی لوکس، از نوع بنز تا لندکروز در این انبار وجود دارد که از این شمار، ۲۰۰ خودرو متعلق به یک فرد است.

وی با بیان اینکه اموال این فرد به علت تخلف توقیف شده و در مراحل بازگشت به صاحبان اصلی است، اظهار کرد: حجم موتور این خودروها کمتر از ۲۵۰۰ سی سی است و قابلیت پلاک گذاری دارند.

مدیرکل اموال تملیکی هرمزگان با اشاره به اینکه ۶۰ ماشین باقی مانده در انبار اموال تملیکی نیز که از نوع اسقاطی هستند، در اختیار شرکت‌های دانش بنیان و کارگاه‌های اتومکانیک قرار می‌گیرد، عنوان کرد: این خودروها از دو سال پیش تاکنون در انبار اموال تملیکی نگهداری می‌شود.

۷۰ خودروی فرسوده ای که تصاویرشان منتشر شده به صورت مستهلک به کشور قاچاق شده اند

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: تصاویر منتشر شده از خودروهای فرسوده در انبار اموال تملیکی بندرعباس مربوط به ۷۰ اتوموبیلی است که به صورت مستهلک به کشور قاچاق شده اند و همچنین با توجه به حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی بر اساس مقررات امکان تردد و شماره گذاری ندارند.

مجتبی قهرمانی با اشاره به اینکه خودروهای مذکور به وسیله قایق توسط قاچاقچیان از طریق دریا به کشور وارد شده اند، تصریح کرد: فرسودگی این خودروها ناشی از دسته دوم بودن و مستهلک شدن آنها در کشورهای مبدأ می باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۸۰ خودروی خارجی موجود در انبار اموال تملیکی بندرعباس ۲۱۰ خودرو کاملاً سالم و نو هستند که از یک شرکت به اتهام قاچاق توقیف شده اند و با توجه به رأی مرجع قضایی ضمن تعیین تکلیف در حال تحویل به خریداران می باشند.

قهرمانی در ادامه افزود: اما ۷۰ خودروی دیگر که تصاویر آنها طی روزهای اخیر منتشر شده، خودروهای خارجی فرسوده ای هستند که به همین شکل و برای استفاده از لوازم یدکی آنها به کشور قاچاق شده اند و به علت غیر قابل استفاده بودن با توجه به فرسودگی زیاد و حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی قابلیت مزایده و فروش ندارند.

رئیس کل دادگستری تأکید کرد: در ماه‌های اخیر صدها دستگاه خودرو سواری و ماشین آلات راهسازی و میلیاردها تومان انواع کالا در سازمان اموال تملیکی استان هرمزگان تعیین تکلیف شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد