اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

احسان دریادل: از خوانندگان مطرح و موفق کشورمان

احسان دریادل یکی از خوانندگان مطرح کشورمان است که علاوه بر خوانندگی در زمینه شعر و آهنگسازی نیز فعالیت می‌کند.

احسان دریادل یکی از خوانندگان مطرح کشورمان است که علاوه بر خوانندگی در زمینه شعر و آهنگسازی نیز فعالیت می‌کند. این خواننده جوان توانست با آهنگ «چی میشه رد بشی از کوچمون» مخاطبان زیادی را جذب کرده و مشهور شود.

بیوگرافی احسان دریادل

احسان دریادل سال 1370 در تهران به دنیا آمد. او از نوجوانی علاقه زیادی به خوانندگی و آهنگسازی داشت و همین علاقه باعث شد تا خیلی زود وارد دنیای موسیقی شود.

با گوش کردن به آهنگ‌های احسان دریادل می‌توان فهمید که علاقه او به یک سبک خاص از موسیقی محدود می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت که سبک احسان پاپ است.

احسان اطاعات زیادی را از زندگی شخصی خود منتشر نکرده و به گفته بعضی از اشخاص، او علاوه بر خودش یک خواهر و یک برادر دارد. همچنین او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. به خاطر اینکه احسان به تازگی وارد دنیای موسیقی شده، ترجیح می‌دهد اکثر وقت خود را به کارش اختصاص دهد.

بهتر است بدانید که او علاوه بر اینکه در خوانندگی توانسته به شهرت زیادی برسد، در زمینه آهنگسازی و ترانه سرایی نیز به خوبی عمل کرده و کارهای متفاوتی در کارنامه هنری خود دارد.

احسان دریادل با داشتن صدایی بم و گرم، توانسته توجه بسیاری از افراد علاقمند به موسیقی را به سمت خود جلب کند.

شروع فعالیت حرفه‌ای احسان دریادل

این خواننده خوش صدا اولین آهنگ خود را در سال 1398 وارد بازار کرد. اما نتوانست مورد استقبال قرار بگیرد. نام این قطعه «ماهی» نام داشت و کار تنظیم و میکس آن را مصطفی مؤمنی انجام داده بود. البته بهتر است بدانید این آهنگ بعد از اینکه احسان شناخته‌تر شد، دوباره روی کار آمده و پرطرفدار شد.

بعضی از افراد معتقد بودند که سبک آهنگ ماهی، شبیه آهنگ‌های آرش و مسیح است. اما احسان دریادل بعد از انتشار آهنگ‌های دیگر، به این شایعات پایان داد و به همگان نشان داد که در موسیقی پاپ و تمام اهنگ های احسان دریادل از سبک خاص خودش استفاده می‌کند.

بعد از این آهنگ نیز به ترتیب چند قطعه دیگر به نام‌های دردونه، دنباله‌دار و دل تلخی را منتشر کرد.

شهرت احسان دریادل زمانی آغاز شد که آهنگ کوچمون را خواند. با این آهنگ توانست در دل‌های مردم نفوذ کرده و طرفداران بسیاری را به دست آورد. آهنگ کوچمون در سال 1399 منتشر شد و بسیاری از فعالان اینستاگرام با این آهنگ کلیپ‌های مختلفی را درست کردند.

استفاده زیاد از این آهنگ در شبکه‌های اجتماعی باعث شد که عده زیادی آن را دانلود کرده و گوش کنند.

بعد از این اهنگ احسان دریادل احسان دو قطعه دیگر با نام‌های «دل کندم» و «لالایی» را به بازار عرضه کرد. اما این دوتا نتوانستند مثل آهنگ کوچمون مورد استقبال واقع شوند. او اکثر کارهای خود را به صورت کلیپ منتشر می‌کند. احسان دریادل برای آهنگ‌های خود معمولا هزینه خوبی می‌کند.

اما بهتر است بدانید که احسان دریادل هنوز در ابتدای راه است و فرصت بسیار زیادی برای رشد دارد.

کنسرت‌های احسان دریادل

با توجه به شهرت زیاد احسان دریادل، او در شهرهای بسیاری موفق به اجرای کنسرت شده است. از جمله کنسرت‌هایی که احسان تاکنون برگزار کرده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

برگزاری کنسرت در هتل اسپیناس پالاس تهران
برگزاری کنسرت در سالن همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس در جزیره کیش
برگزاری کنسرت در تاریخ 2 مرداد سال 1401 در هتل اسپیناس پالاس تهران
برگزاری کنسرت در سالن شهید آوینی بندرعباس در تاریخ دوم فروردین سال 1401

اینستاگرام احسان دریادل

او در اینستاگرام خود بیش از 720 هزار نفر دنبال کننده دارد. احسان در اینستاگرام معمولا در مورد کار و کنسرت‌هایش صحبت می‌کند و از زندگی شخصی خود اطلاعاتی منتشر نکرده است.

آهنگ‌های احسان دریادل

دریا
از دوری تو رگ به رگ شده قلبم
رعد و برق
صورتی
طعمه
پای من
نمیفهمی
آلبوم خودت
لالایی
تولد
آخه رفتاراش منو دیوونم کرده

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد