اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا مردان به زنان دروغ می گویند

اول اینکه همه دروغ می گویند و همه ما به چند دلیل این کار را انجام می دهیم.

اول اینکه همه دروغ می گویند و همه ما به چند دلیل این کار را انجام می دهیم. اما ما در سایت طلا، قصد داریم برخی از دلایل اصلی دروغگویی مردان به زنان را بررسی کنیم.

حقیقت او را به چیزی که میخواهد نمیرساند

اغلب اوقات گفتن حقیقت شما را به آن چیزی که می خواهید نمی رساند. دروغگویی برای رسیدن به آنچه می خواهید قابل توجیه نیست. مردها میدانند که اگر از قبل به زنی بگویند که چه چیزی از او میخواهند، با مخالفت او روبرو میشوند.

 عواقب دروغ گفتن به همسر


عواقب دروغ گفتن به همسر: واکنش منفی بعد از گفتن حقیقت

آیا تا به حال دوستی داشته اید که عمداً حقیقت را از او پنهان کنید زیرا از عکس العمل او می ترسید ؟

حقیقت گاهی اوقات تلخ است، و برخی از مردان تصمیم میگیرند دروغ بگویند، زیرا نمیخواهند با واکنش بد عشقشان مواجه شوند. اما نمیتوانید این واقعیت را انکار کنید که برخی از دوستیها و روابط بخاطر دروغ از هم پاشیده شدهاند و خانوادهها از یکدیگر دلخور شدهاند، زیرا یک نفر حقیقت را نگفته است.

احساس نا امنی

برخی از مردان دروغ می گویند زیرا از این می ترسند که نظردیگران در موردشان تغییرکند. این مرد دروغ می گوید که کجا کار می کند و چقدر پول می گیرد تا یک زن را تحت تاثیر قرار دهد. همانطور که مطالعات نشان داده است، مردم اغلب دروغ میگویند، زیرا دوست دارند ظاهرشان را خوب نشان دهند.

مردها وقتی دروغ می گویند، زیرا احساس ناامنی میکنند. آنها تلاش میکنند با دروغ ارزش خودشان را بالا ببرند، تا به آنها احترام بگذارند.

رابطه او با شما جدی نیست

اگر رابطه او با شما جدی باشد، او تلاش می کند تا رابطه را به نتیجه برساند زیرا شما را برای آینده اش می خواهد. وقتی مردی رابطه اش را جدی نمیگیرد، بدش نمیآید که دروغ بگوید تا خودش را آزاد کند. از آنجایی که او آینده ای با شما نمی بیند، نمی ترسد که حقیقت را بفهمید و او را ترک کنید.

ناپختگی

تا حد زیادی، گفتن حقیقت نیاز به بلوغ فکری دارد. دانستن اینکه چه میخواهید و برقراری ارتباط مؤثر به بلوغ نیاز دارد. افراد نابالغ نمی توانند با احساسات خودشان کنار بیایند . گاهی اوقات مردم دروغ می گویند زیرا آنقدر بالغ نیستند که بتوانند حقیقت را بپذیرند. یک فرد بالغ درک می کند که اگر اکنون دروغ بگویند، فقط باید دروغ های بیشتری بگویند تا همه چیز را بپوشانند.

شما لایق کسی هستید که ارزش شما را بداند و آنقدر به شما اهمیت دهد که با دروغ به شما صدمه نزند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد