اونس طلا2311.54
مظنه14,711,000
18 گرم3,396,000
ارزش سکه33,143,883
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

قوی ترین ترکیبی که شما را به وزن دلخواهتان می رساند

به منظور داشتن اندامی متناسب البته نگه داشتن آن، ضروری است رژیم غذایی سالم، طبیعی و آسانی دنبال شود تا فرد بتواند این تناسب اندام را حفظ کند. انتخاب و خوردن غذا‌های سالم یکی از بهترین گزینه‌ها است.

به گزارش سایت طلا، ارده هم به کاهش وزن و هم به درمان لاغری کمک می‌کند. خوردن ارده به تنهایی و قبل از غذا، به دلیل کاهش اشتها به لاغری و خوردن ارده همراه با شیره و عسل بعد از غذا، به دلیل کالری بالا به درمان لاغری کمک می‌کند.

ارده از تفت دادن دانه‌های کنجد به دست می‌آید و بیشتر خواص کنجدرا شامل می‌شود. دانه کنجد یکی از مغذی‌ترین دانه‌های روغنی است و ارزش غذایی و دارویی فراوانی دارد از این‌رو مصرف ارده به تنهایی خود می‌تواند صبحانه‌ای کامل باشد.

ماده اصلی تشکیل دهنده ارده، کنجد است. کنجد یکی از منابع بسیار مفید برای جذب آهن، روی و کلسیم به شمار می‌رود. ویتامین‌های موجود در ارده شامل ویتامین‌های گروه B، ویتامین A و D است. ارده سرشار از اسید‌های چرب غیر اشباعی نظیر امگا ۳، امگا ۶ و امگا ۹ است.

کنجد

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای کاهش وزن و لاغری، یک یا نیم ساعت قبل از وعده غذایی اصلی به‌میزان یک یا دو قاشق غذاخوری ارده کنجد بخورند، با این کار اشتها کم شده و غذای کمتری خواهند خورد.

مصرف ارده به ویژه در وعده صبحانه میل به پرخوری و ریزه‌خواری را در طول روز کاهش می‌دهد. همچنین ارده به دلیل احساس سیری، اشتهای فرد را برای غذای بعدی کم می‌کند.

خواص ارده

به طور کلی صرف یک صبحانه کامل و مملو از کربوهیدارت و پروتئین و رعایت یک رژیم غذایی کم کربوهیدارت و کم کالری در بقیه روز، موجب کاهش وزن و حفظ آن می‌شود.

با اینکه مصرف ارده به لاغری کمک می‌کند، ولی به دلیل میزان انرژی بالای موجود در دانه‌های کنجد، مصرف آن برای درمان لاغری نیز مفید است. به این منظور توصیه میشود،ارده را به همراه شیره خرما ،شیره انگور و عسل بعداز غذای اصلی میل کنید.

همچنین توجه داشته باشید، چنانچه شما جزو افراد کم‌ تحرک هستید که روزانه بیش از 20 دقیقه پیاده‌روی منظم ندارید یا ورزش نمی‌کنید، بدانید که با خوردن این ماده مغذی، حتما چاقی و عوارض آن، انتظارتان را می‌کشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد