اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تکذیب اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان تهران

استانداری تهران خبر اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان تهران را تکذیب کرد.

به گزارش سایت طلا ، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران روز چهارشنبه با انتشار اطلاعیه‌ای خبر اعمال محدودیت های جدید کرونایی به دستور استاندار تهران را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار خبر در فضای مجازی مبنی بر اعمال برخی محدودیت‌های کرونایی در استان تهران به دستور استاندار تهران، به اطلاع می‌رساند، اعمال هرگونه محدودیت کرونایی در گرو طرح این موضوع و اتخاذ تصمیم در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و تأیید نهایی از سوی ستاد متناظر ملی است و هرگونه اخبار در این زمینه از طریق پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران و رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش سایت طلا، تا روز گذشته ۲۸ تیر مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور هفت میلیون و ۲۸۹ هزار و ۵۴۲ و تاکنون هفت میلیون ۶۹ هزار و ۶۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند همچنین مجموع جان باختگان بیماری کووید۱۹ در کشور ۱۴۱ هزار و ۵۳۲ نفر است.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۴۸۹ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۷۹ هزار و ۹۵۴ نفر دُز دوم و ۲۸ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۵۲۴ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۱ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۹۶۷ دُز رسید.

اکنون ۱۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد