اونس طلا2299.31
مظنه14,976,000
18 گرم3,457,200
ارزش سکه33,740,928
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

چند ترفند ساده که شما را به یک میزبان عالی برای مهمانی ها تبدیل می کند

برگزار کردن یک مهمانی شاید بنظر کاری بسیار ساده برسد اما اینکه شما بتوانید یک میزبان بی نقص باشید و یک مهمانی ایده آل برگزار کنید کار راحتی نیست.

به گزارش سایت طلا، یکی از واقعیت‌های جالبی که می‌تواند غذای شما را خوشمزه‌تر و هیجان‌انگیزتر نشان دهد و این پیام را به مغز بیننده بفرستد که غذایی خوشمزه در انتظارش است، رنگین چیدن سفره است. شاید برایتان جالب باشد بدانید حتی رنگ بشقاب‌ها هم می‌تواند روی اشتهای مهمان شما تاثیر بگذارد.

دیزاین غذا و شکل دادن به آن مرحله تاثیرگذار دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. هم کتاب‌های آشپزی زیادی برای آموزش سفره‌آرایی و تزئین غذا وجود دارد و هم با یک جستجوی ساده روی اینترنت انواع روش‌های دیزاین غذا و دسر را یاد می‌گیرید. بنابراین از امکانات اطرافتان استفاده کنید و با توجه به وقت و حوصله‌ای که دارید، دست به انتخاب گزینه‌های مناسب برای خودتان و مهمان‌هایتان بزنید.

سفره آرایی

ادویه‌ها معجزه می‌کنند. آن‌ها نه تنها سرشار از خواص مختلف هستند و هر کدام برای بخشی از بدن مفید هستند؛ این چاشنی‌های دوست داشتنی به راحتی می‌توانند به عنوان بهترین گزینه‌های طعم دهنده غذا به کار بروند. کافی است دستور پخت متنوعی را امتحان کنید یا بر حسب غریزه مقدار ادویه‌ها را بالا و پایین کنید تا متوجه نتیجه متفاوت نهایی شوید.

در این میان امتحان کردن انواع چاشنی‌های جدید را فراموش نکنید. انواع پودر سالاد، سس‌های خوشمزه و ادویه‌های نقاط مختلف کشور یا دنیا طعم‌های تازه‌ای به دنبال خواهند داشت؛ فقط مراقب باشید که مبادا مهمانتان نسبت به چیزی حساسیت داشته باشد.

غذای ملل

اگر غذای ملل رو دوست دارید، درست کردن غذاهای کشورهای مختلف، مورد علاقه بسیاری از آقایان و خانم‌های دوستدار آشپزی است. اگر شما هم دوست دارید برای پذیرایی از مهمان‌هایتان غذای جدیدی از کشور دیگری درست کنید، حتما از قبل آن را امتحان کنید؛ چون ممکن است مواد به کار رفته در آن با ذائقه شما جور درنیاید و زحمتهایتان دیده نشود.

اگر دوست دارید به مهمان‌هایتان بیشتر خوش بگذرد و بیشتر روی طعم غذاها تمرکز کنند، موقع صرف غذا موزیک ملایمی پخش کنید؛ یا اصلا موزیک نگذارید. این کار آرامش مهمان‌ها را بیشتر می‌کند و آن‌ها با دقت و صبر بیشتری غذایشان را خواهند خورد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد