اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی قیمت دلار و سکه 26 تیر

در معاملات پشت خطی شب گذشته نرخ دلار در تهران تقریبا 190 تومان پایین تر از روز شنبه معامله شد .

به گزارش سایت طلا، در معاملات پشت خطی شب گذشته نرخ دلار در تهران تقریبا 190 تومان پایین تر از روز شنبه معامله شد .

قیمت دلار دیشب هم در تهران عقبگرد را تجربه کرد هم در سلیمانیه و هرات. در معاملات پشت خطی شب گذشته نرخ دلار در تهران تقریبا 190 تومان پایین تر از روز شنبه معامله شد .

اصلاح در بازار دلار

در معاملات شبانه سلیمانیه هم اسکناس آمریکایی بیش از 400 تومان پایین آمد . نرخ دلار در هرات هم نزدیک 200 تومان کاهش پیدا کرد . عده‌ای از معامله گران از این کاهش قیمت ها به عنوان اصلاح یاد می کردند . این دسته از بازیگران ارزی معتقدند که بعد از جهش قیمت دلار، حال بازار به یک اصلاح نیاز دارد.

خرید و فروش دلار به تعویق افتاد

البته به باور فعالان بازار کاهش هیجان در بازار ارز به دلیل تعطیلی روز دوشنبه است و بازیگران بزرگ ترجیح می دهند که معاملات خود را از روز سه شنبه آغاز کنند.

قیمت درهم پایین آمد

قیمت درهم دیروز در معاملات پشت خطی 100 تومان پایین آمد که می تواند سیگنال کاهش به بازار ارز امروز باشد .

پیش بینی قیمت سکه ۲۶ تیر

همچنین قیمت سکه دیروز تحت تاثیر دلار حرکت کرد اما معامله گران معتقدند که حباب مجال قدرت نمایی از سکه بازان افزایشی را گرفته است.

همچنین قیمت سکه در چند وقت اخیر گرفتار حباب بوده و سکه بازان در یک محدوده خاص اسیر شده اند.

محدوده فعالیت قیمت سکه

سکه از طرفی در روزهای اخیر نتوانسته بالای مرز ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار بگیرد و از سوی دیگر از محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پایین تر نرفته است.

قیمت سکه چقدر شد؟

قیمت این فلز زرد رنگ روز گذشته بر روی پله اول کانال ۱۵ میلیون تومان ایستاد و این در حالی بود که عده ای از معامله گران با توجه ریزش قیمت اونس طلا در انتهای هفته تصور می کردند که قیمت سکه هم آرایش نزولی به خود بگیرد.

چالش حباب در بازار سکه

قیمت سکه دیروز تحت تاثیر دلار حرکت کرد اما معامله گران معتقدند که حباب مجال قدرت نمایی از سکه بازان افزایشی را گرفته است و بازار با چالش حباب روبرو شده است.

انتظارات صعودی در بازار سکه

ارزش ذاتی سکه دیروز ۱۲ میلیون و ۹۶۳ هزار تومان بودکه نشان می دهد که انتظارات صعودی است. با این حال، ظرفیت رشد زیادی نیز در هفته های اخیر در بازار سکه مشاهده نشده است.

شرط مهم برای ورود خریداران به بازار

برخی از فعالان بازار می گفتند قیمت سکه در صورتی که به بالای خط ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برسد این امر می تواند زمینه ساز ورود خریداران جدید به بازار شود و در غیر این صورت، راه کم نوسان فعلی،‌ ادامه خواهد یافت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد