اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا مردها دوست ندارند ازدواج کنند

سایت طلا دراین مقاله دلایل واقعی اینکه چرا مردان علاقه ای به ازدواج ندارند، را به شما میگوید.

سایت طلا دراین مقاله دلایل واقعی اینکه چرا مردان علاقه ای به ازدواج ندارند، را به شما میگوید.

از دست دادن آزادی

مردان مجرد نمی خواهند آزادی انجام سرگرمی ها و ورزش های مورد علاقه خود را از دست بدهند. این مردان، احساس خوب تا ابد در کنار یک نفر بودن، را نمی بینند. آنها فقط از دست دادن آزادی خودشان را می بینند. آنها می ترسند روابطشان با دوستانشان را از دست بدهند و اینکه مجبور شوند در زمان مشخصی در خانه باشند.

ترس از طلاق

تعداد زیادی از مردان وجود دارند که آسیب های عاطفی و اقتصادی، طلاق را دیده اند. این ترس باعث می شود که ازدواج نکنند. آنها نمیخواهند خودشان را در این موقعیت قرار بدهند و آسیب ببینند.

فداکاری نکردن

آنها سبک زندگی خودمحور خودشان را دوست دارند. ازدواج نیاز به فداکاری و وفاداری دارد. مردها دوست ندارند از خودشان و تفریحاتشان بخاطر شخص دیگری بگذرند.

برنامه های دوستیابی

بعضی از مردان این برنامه ها را دوست دارند. آنها دوست دارند هر زمان که خواستند ، با افراد دیگر چت کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند. برای مردی که هیچ علاقهای به تعهد ندارد، این برنامه ها راهی عالی برای رابطه های مختلف است. مردانی که متعهد نیستند و علاقه ای به ازدواج کردن ندارند، ازدواج را مانند حبس ابد می بینند.

مردان خجالتی

مردانی که شرایط مالی خوبی ندارند از اینکه ازدواج کنند و نتوانند از پس هزینه های ازدواج بربیایند و پیش همسرشان خجالت بکشند، می ترسند. مردان متاهل سالمتر از مردان مجرد هستند و مردان مجرد ده سال زودتر از مردان متاهل میمیرند .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد