اونس طلا2333.77
مظنه14,861,000
18 گرم3,430,600
ارزش سکه33,481,833
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

چند ترفند خانگی ساده که زندگی را برای شما آسان تر می کنند

دانستن این ترفندهای ساده خانگی به ما کمک می کنند از شر مشکلات کوچک و دست و پاگیر در خانه خلاص شویم.

به گزارش سایت طلا، همه ما در زندگی روزمره خود از ترفند های کوچک و بزرگی استفاده می کنیم که باعث آسان تر شدن زندگی ما می شود. ما در ادامه قصد داریم برخی از این ترفند های فوق العاده کاربردی را با شما به اشتراک بگذاریم.

1. گاهی پیش می آید که مبل یا صندلی به خوبی بر روی زمین قرار نگرفته و به اصطلاح لق می خورد. در این شرایط به جای قرار دادن کاغذ زیر مبل از سکه استفاده کنید.

2. اگر جای مناسبی برای قرار دادن مسواک ندارید می توانید یک گیره به سر مسواک خود زده و ان را بر روی سینک بگذارید. با این روش مانع از برخورد سر مسواک با زمین خواهید شد.

ترفند نگهداری از مسواک

3. بسیاری از اوقات بعد پخت غذا و به خصوص غذا هایی مانند آش و سوپ زمان زیادی را باید منتظر بمانید تا غذا خنک و قابل خوردن شود. برای سریع تر کردن این روند پیش از پخت غذا ظرفی که قصد دارید غذا را در آن سرو کنید در فریزر قرار دهید.

4. اگر کفش های پارچه ای یا کتان دارید و آن را در ماشین لباس شویی می شویید، مطمعن شوید تنها چیزی که در ماشین لباسشویی قرار می دهید کفش هایتان نیست. چند حوله یا پارچه قدیمی که از آنها استفاده نمی کنید را در کنار کفش در ماشین بیندازید و در نتیجه کفش شما بسیار بهتر شسته خواهد شد.

تمیز کردن خانه

5. اگر تعداد زیادی سیم در خانه دارید یکی از بهترین راه ها برای جداسازی و نگهداری از آنها قرار دادنشان در دستمال توالت یا کاغذ های رول شده است.

6. برای پاک کردن باقی مانده های چسب و دیگر کثیفی های این چنینی بر روی قسمت های مختلف خانه می توانید از روغن بچه استفاده کنید. تنها کافی است روغن بچه را روی دستمال ریخته و آن را بر سطوح بکشید.

7. اگر همیشه با این مشکل مواجه هستید که آینه در حمام یا دستشویی بخار گرفته و مانع دید شما می شود تنها کاری که لازم است انجام دهید زدن پولیش خودرو بر روی آن است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد