اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

محبوب‌ترین برندهای ساعت لوکس در ایران

ساعت‌ یکی از جذاب‌ترین بخش‌ اکسسوری‌های هر خانم و آقایی می‌باشند. استفاده از یک ساعت مچی لوکس، ظاهری جذاب به استایل شما می‌بخشد و شما را از هر اکسسوری دیگری بی‌نیاز می‌کند.

ساعت‌ یکی از جذاب‌ترین بخش‌ اکسسوری‌های هر خانم و آقایی می‌باشند. استفاده از یک ساعت مچی لوکس، ظاهری جذاب به استایل شما می‌بخشد و شما را از هر اکسسوری دیگری بی‌نیاز می‌کند. هیچ معیاری برای تعریف شکل ظاهری یک ساعت لوکس وجود ندارد؛ اما برخی از ویژگی‌ها باعث می‌شوند که یک ساعت مچی در دسته ساعت‌های لوکس قرار بگیرد. استفاده از فلزات گران‌بها (خصوصاً طلا و نقره)، برخی سنگ‌های قیمتی (الماس و یاقوت) و همچنین دست‌ساز بودن یک ساعت، نشان از لوکس بودن آن است. ساعت‌های لوکس در عین زیبایی، کیفیت و دوام بالایی دارند. دو مورد از برترین ساعت‌های لوکس و محبوب، ساعت امگا و ساعت لونژین می‌باشند؛ در ادامه به بررسی این دو برند می‌پردازیم.

ساعت امگا

امگا یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌ها در صنعت ساعت‌سازی جهان می‌باشد و یک برند قدرتمند ساعت مچی محسوب می‌شود. در سال 1848 شرکت La General Watch در کشور سوئیس و توسط لوییس برانت تأسیس شد. لوییس برانت در ابتدا تنها به ساخت و فروش ساعت‌های جیبی پرداخت. چندین سال بعد پسرهای لوییس برانت توانستند با تعویض اجزای ساعت، پیشرفت چشمگیری در ساخت آن داشته باشند. سرانجام در سال 1903 نام این شرکت به امگا تغییر کرد و به‌طور رسمی ثبت شد.

تشخیص ساعت امگا اصل

ساعت امگا با استفاده از مواد اولیه درجه‌یک و دقت بالا و جزئیات زیبا، تبدیل به برند محبوبی میان مردم شده است؛ ازاین‌رو نمونه‌های تقلبی زیادی از آن در بازار وجود دارد. چند راه برای تشخیص ساعت امگا اصل وجود دارد که به‌قرار زیر می‌باشد:

شناسنامه ساعت

وجود شناسنامه یکی از مهم‌ترین موارد برای تأیید اصل بودن ساعت امگا است. در شناسنامه ساعت امگا، کدی درج ‌شده است که می‌توانید توسط این کد اصالت ساعت را موردبررسی قرار دهید. کافی است وارد سایت امگا شوید و کد ساعت را جستجو کنید تا از جزئیات آن مطلع شوید.

صدای عقربه‌ها

در ساعت‌های اصل برند امگا از عقربه‌های بی‌صدایی استفاده ‌شده است. اگر هنگام خرید ساعت امگا صدای تیک‌تاک ساعت به گوش شما خورد، احتمالاً ساعت موردنظر اصل نیست.

گارانتی

هنگام دریافت فاکتور، به گارانتی ساعت نیز توجه کنید. ساعت‌های برند امگا همگی دارای گارانتی می‌باشند.

ساعت لونژین

شرکت لونژین در سال 1832 در یکی از شهرهای سوئیس تأسیس شد. کمپانی لونژین از زیرمجموعه‌های برند سواچ می‌باشد؛ ازاین‌رو همواره به ساخت ساعت‌های لوکس مشغول بوده است. برای تشخیص اصل بودن ساعت لونژین می‌توانید از طریق شناسنامه آن اقدام کنید. ساخت ساعت لونژین با دقت و ظرافت بسیار بالایی انجام می‌شود؛ وجود کوچک‌ترین ناهماهنگی در هر یک از بخش‌های ساعت می‌تواند نشان از فیک بودن آن باشد. ناهماهنگی میان عقربه‌ها، نوشته‌های نامنظم و یا حتی یک حرف نامنظم میان نوشته‌ها، رنگ‌پریدگی‌های جزئی، ناخوانا بودن حروف و سفت بودن پین ساعت نشانه‌هایی از اصل نبودن ساعت لونژین می‌باشد.

ساعت الگانس

برند لونژین برندی قدیمی‌تر از امگا می‌باشد و کیفیت آن هم‌تراز با این برند می‌باشد. شاید لونژین در ایران مانند امگا معروف نباشد؛ اما اغلب ما نام الگانس را شنیده‌ایم. الگانس یکی از کلکسیون‌های ساعت لونژین می‌باشد. این کلکسیون دارای 8 مدل ساعت است که در هر دو نوع مردانه و زنانه تولید شده‌اند. در اغلب ساعت‌های این کلکسیون از الماس و یاقوت استفاده ‌شده است که ظاهری مجلسی به آن می‌بخشد؛ درعین‌حال ساعت‌هایی در مدل‌های اسپرت و کلاسیک نیز روانه بازار کرده است.

از دیگر کلکسیون‌های ساعت لونژین می‌توان به کلکسیون اگسیز، پرزنس، مستر کالکشن، اسب‌سواری یا Equestrian، کلکسیون اسپرت لونژین برای ورزشکاران و مجموعه هریتیج که مناسب شناگران می‌باشد اشاره کرد.

خرید ساعت اصل از برند لونژین و امگا

همان‌طور که اشاره کردیم، این دو برند، از محبوبیت زیادی بین مردم برخوردارند؛ نمونه‌های فیک این ساعت بسیار متنوع می‌باشند و در برخی مواقع تشخیص آن کار پیچیده‌ای است. اگر در خرید ساعت، تخصص زیادی ندارید باید از یک فروشگاه معتبر کمک بگیرید. واچ لند یکی از معتبرترین فروشگاه‌های ساعت مچی می‌باشد که ساعت‌های اصل برند لونژین و امگا را به مشتریان خود عرضه می‌کند. این دو برند، ساعت‌های نسبتاً گران‌قیمتی را روانه بازار کرده‌اند و فروش آن در ایران نیز با هزینه گزافی همراه است؛ فروشگاه واچ لند با کاهش میزان سود خود از فروش این ساعت‌ها در تلاش است تا فرایند خرید را برای مشتریان خود سهولت بخشد. واچ لند هنگام خرید به‌صورت کتبی به شما ضمانت اصالت کالا ارائه می‌کند؛ در صورت عدم‌تأیید اصالت نیز می‌توانید کل هزینه‌ها را از واچ لند پس بگیرید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد