اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کلاهبرداران را چگونه بشناسیم

ما باید افرادی که ما را وادار میکنند تا پولی را که به سختی به دست آورده ایم به آنها بدهیم، بشناسیم. این کلاهبرداران از هر راهی استفاده میکنند تا به خواسته خود برسند. اما می‌توانیم با تشخیص سریعتر، آنها را شکست دهیم.

ما باید افرادی که ما را وادار میکنند تا پولی را که به سختی به دست آورده ایم به آنها بدهیم، بشناسیم. این کلاهبرداران از هر راهی استفاده میکنند تا به خواسته خود برسند. اما می‌توانیم با تشخیص سریعتر، آنها را شکست دهیم.

آیا وعده‌های آن‌ها درست است یا نه

وقتی یک فروشنده به شما می‌گوید که می‌تواند بدون هیچ خطری ،سود بالایی بدست بیاورید، دروغ است زیرا هر سرمایه‌گذاری ریسک خودش را دارد. جمله آنها این است : « در اینجا هیچ پولی از دست نمی دهید». اینها بخشی از تلاش آنها برای جذب شما است.

آنها سعی میکنند با قدرت کلام و ارتباط چشمی، شما را جذب کنند

تحت تاثیر کلمات وسوسه برانگیز و دوست‌داشتنی آن‌ها قرار نگیرید، وعده های دروغ همیشه شیرین هستند. کلاه برداران به شما نمیگویند که ممکن است شکست بخورید. یکی دیگر از نشانه‌های مهم تر این است، تماس چشمی برقرار میکنند. کلاهبرداران با زبان بدن و جملات انگیزشی به شما احساس ارزشمند بودن میدهند .

به ضمایری که استفاده می‌کنند توجه کنید

کلاهبرداران معمولاً هنگام تلاش برای متقاعد کردن شما ، از «ما» استفاده می‌کنند. ازعباراتی مانند «ما آن را انجام دادیم» یا «ما یک تیم هستیم» نیز استفاده می کنند.

آنها مدیریت سرمایه‌گذاری‌های مالی شما را به عهده میگیرند

وقتی به‌اصطلاح مشاور پیشنهاد می‌کند که مسئولیت کامل سرمایه‌گذاری‌های شما را بر عهده میگیرد، فقط بخاطر اینکه این کار سخت است، زنگ خطر کلاهبرداری را بزنید. حتی اگراحساس می‌کنید برای این معاملات مالی خیلی پیر یا بی‌تجربه هستید هرگز کنترل پولتان را به کسی ندهید، و از مشاوران و مؤسسات مالی قانونی کمک بگیرید.

مراقب علاقه ناگهانی آنها به خودتان باشید

این مزدوران هر کاری برای فروش انجام می دهند مثل: علاقه‌مند شدن ناگهانی به شما، تماس مداوم با شما و اینکه چقدر شبیه به شما هستند و اینکه فقط برای شما زمان میگذارند . حرف هایشان را باور نکنید، زیرا بعد از اینکه پولتان را خرج کردید، ارتباطشان را با شما قطع میکنند.

مراقب درخواست های نقدی باشید

بیشتر کلاهبرداران از تراکنش‌های نقدی استفاده می‌کنند، زیرا چک‌ از آنها ردپای کاغذی به جا می‌گذارد. درخواست اطلاعات شخصی مانند شماره حساب و شماره شناسه نیز در میان «کلاهبرداری‌های فیشینگ» رایج است. اگر تماس یا ایمیلی دریافت کردید که حسابتان مشکل دارد، و باید مشخصات خود را وارد کنید ، در دام آن‌ها نیفتید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد