اونس طلا2328.03
مظنه15,272,000
18 گرم3,525,500
ارزش سکه34,407,816
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

جدایی مه‌لقا باقریِ از جواد عزتی!؟ + تصویر

زوج جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری سالها فعالیت مشترک داشتند آنها زندگی عاشقانه ای در کنار یکدیگر داشتند اما این روزها شایعاتی درباره جداییشان به گوش می رسد. پست جدید مه‌لقا باقری که شایعه جدایی اش از جواد عزتی را داغ کرد را در ادامه ببینید.

به گزارش سایت طلا، زوج جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری سالها فعالیت مشترک داشتند آنها زندگی عاشقانه ای در کنار یکدیگر داشتند اما این روزها شایعاتی درباره جداییشان به گوش می رسد. پست جدید مه‌لقا باقری که شایعه جدایی اش از جواد عزتی را داغ کرد را در ادامه ببینید.

زخم کاری و شنای پروانه از آخرین فعالیت های مشترک مه لقا و جواد بود که بعد از ان عزتی در مصاحبه ای با فریدون جیرانی از علاقه اش به همسرش گفت اما گویا اتفاقاتی در زندگی این زوج افتاده است . ماجرای جدایی مه لقا باقری از جواد عزتی را ببینید.

مه لقا باقری در جدیدترین پست اینستاگرامی خود که منتشر کرده است درباره فراموش کردن تجربیات گذشته نوشته است که همین بهانه ای شده است تا کاربران فضای مجازی شایعات جدایی او از جواد عزتی را دوباره داغ کنند. البته به نظر می رسد این خبر نیز شایعه است و جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری نیز واکنشی به این اخبار نشان ندادند.

مه لقا باقری نوشته است: گذشته هایت را ببخش زیرا انها مانند کفش های کودکی ات نه تنها برایت کوچک هستند بلکه تو را از برداشتن قدم های بزرگ باز می دارند.

مه لقا باقری همسر جواد عزتی عکسی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که در آن عکس حلقه ندارد و باعث بوجود آمدن شایعه جداییش از جواد عزتی شده است.

جواد عزتی بازیگر ایرانی است. جواد عزتی تا به امروز موفق به دریافت جوایز متعدد شده است. جواد عزتی بازیگر طنز هم است. جواد عزتی در تئاتر هم فعالیت دارد. جواد عزتی با بازی در سریال زخم کاری بار دیگر به اوج شهرت خود رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد