اونس طلا2302.52
مظنه14,771,000
18 گرم3,409,800
ارزش سکه33,279,063
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,400,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

ترفندهای مفید و کاربردی برای آسان کردن کارها

افرادی هستند که می توانند راه حلی سریع و هوشمندانه برای هر مشکل خانگی پیدا کنند. پنهان کردن ترفند‌های جالب و کاربردی، جرم است، به همین دلیل، سایت طلا میخواهد آن را با شما به اشتراک بگذارد.

افرادی هستند که می توانند راه حلی سریع و هوشمندانه برای هر مشکل خانگی پیدا کنند. پنهان کردن ترفندهای جالب، جرم است، به همین دلیل، سایت طلا میخواهد آن را با شما به اشتراک بگذارد.

برای نخ کردن سوزن ، از مسواک استفاده کنید

سرنخ را روی مسواک بگذارید و سوراخ سوزن را روی نخ قرار دهید. سپس به آرامی سوزن را فشار دهید. سپس نخ را بکشید. اگر نمیتوانید نخ را با انگشتانتان بردارید، میتوانید از خلال دندان کمک بگیرید.

دستبندخودتان را براحتی ببندید

یک راه آسان و سریع برای بستن دستبند، استفاده از سنجاق سر است. پین را از طریق گیره رد کنید و آن را در دست خود نگه دارید. به این ترتیب میتوانید انتهای آزاد دستبند را که معمولاً آویزان میشود و از مچ میافتد، بگیرید و آن را بدون هیچ مشکلی ببندید.

گوجه گیلاسی را سریع برش دهیم

گوجه گیلاسی کوچک است و به سختی برش می خورد. برای آسانتر کردن این فرآیند، گوجهفرنگیها را زیر در ظرف قرار دهید و آن را با دست فشار دهید. با دست دیگرتان یک چاقو بردارید، آن را به موازات درب ظرف نگه دارید و گوجه فرنگی ها را برش دهید.

نحوه حذف قالب از درزگیر سیلیکونی

اگر سیلیکون حمام شما به دلیل کپک تیره شده است، یک سرنگ و سفیدکننده بردارید، و با سرنگ کمی سفیدکننده تزریق کنید. همچنین میتوانید سفیدکننده را روی سطح بمالید و بگذارید مدتی بماند. در نهایت لکه های کپک از بین می روند.

چگونه از پارگی جوراب جلوگیری کنیم

۲ جفت جوراب نازک بخرید و ۲ جفت را بپوشید. آنها به اندازهای ضخیم میشوند که شما را گرم و عرق را جذب می کنند، اما نکته اصلی این است که پاره نمیشوند زیرا به یکدیگر ساییده میشوند نه به کفشهای شما.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد