اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رازهایی که سلبریتی ها در مورد شهرت فاش کردند

همه ما حداقل یک بار آرزو کرده ایم که کاش بازیگر و با معروف بودیم و مثل آنها زندگی می کردیم. اما هیچ چیز را نمی شود قضاوت کرد.

همه ما حداقل یک بار آرزو کرده ایم که کاش بازیگر و با معروف بودیم و مثل آنها زندگی می کردیم. اما هیچ چیز را نمی شود قضاوت کرد.

کامرون دیاز

این هنرپیشه زیبا در مصاحبهای گفت : « امروزه نوعی بیماری همهگیر وجود دارد که همه فکر میکنند اگر معروف شوند، خوشبخت می شوند. اما باید بدانند که معروف شدن مساوی با شادی نیست: «. دیاز گفت: "خوشبختی واقعی در خودتان است. اینکه دیگران شما را بشناسند شما را خوشبخت نمیکند. "

جاستین بیبر

شهرت جهانی در سنین جوانی میتواند هم هیجانانگیز و هم وحشتناک باشد. بیبر در اینستاگرام گفت: "من به عنوان یک خواننده مشهور پول داشتم اما کوچکترین تجربه ای که همسالانم داشتند، بخاطر موقعیتم نتوانستم تجربه کنم. "

اواعتراف کرد : " با وجود مشهور بودن و داشتن پول، زندگی ام رضایتبخش نبوده است. شهرت ،زندگی من را کاملاً نابود کرده است. "

جنیفر لارنس

این بازیگر با استعداد گفت، از زمانی که محبوب شده است «بسیار بیادب» شده است، فقط برای اینکه دیگران متوجه نشوند که او بازیگر است. لارنس توضیح میدهد: «این تنها راهی است که برای دفاع از خودم دارم.»

لئوناردو دی کاپریو

یکی از مشهورترین بازیگران جهان هرگز از مشهور بودن شکایت نکرده است، اما او میگوید که این نوع توجه هواداران میتواند منجر به "اضطراب اجتماعی" شود. از طرف دیگر، او میگوید اگر توجه هواداران او را آزار میداد، بازیگری را کنار میگذاشت. او میگوید : "اگر میخواستم بازیگری را کنار بگذارم، میتوانستم این کار را مدتها پیش انجام دهم. من عاشق ساختن فیلم هستم. من احساس خوش شانسی می کنم و این کار انقدر برایم ارزش دارد که زندگی خصوصی ام را فدا کنم."

مگان فاکس

مگان فاکس برای توصیف شهرت میگوید: " فکر کنید که در دبیرستان، همه اعضا کلاس شما را مسخره کنند. شهرت همین است، اما در مقیاس جهانی. "

برد پیت

این بازیگر خوش‌تیپ اعتراف کرد که در روزهای ابتدای کارش در هالیوود، کنار آمدن با سبک جدید زندگی‌اش برای او آسان نبود. پیت گفت:« مشهور بودن زمانی خوب است که همه تو را دوست داشته باشند اما به مرور زمان وقتی انتظارات هواداران از من بیشترشد و مورد قضاوت آنها قرار گرفتم کمی گوشه نشین شدم.»

لیدی گاگا

گاگا گفته است: "گذراندن روزهایی که فقط با دیگران دست می‌دهم، لبخند می‌زنم و سلفی می‌گیرم خصوصا وقتی به یک ماشین پولساز تبدیل می شوم برایم ناراحت کننده است."

ایتان هاوک

برای این بازیگر مشهور، بدترین بخش ستاره بودن این است که احساس انزوا کند: "در ثانیه ای که مشهور می شوید، به نوعی در انزوای عجیبی قرار می گیرید." هاوک همچنین گفت که دلیل اینکه افراد مشهور اغلب با افراد مشهور دیگر ازدواج می کنند این است که هر دوی آنها در « انزوا» هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد