اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افت شاخص بورس در معاملات 29 خرداد 1401

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با یک‌هزار و ۷۷۵ ‌واحد کاهش در ارتفاع یک ‌میلیون و ۵۴۵‌هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش سایت طلا، شاخص کل بورس امروز با ۱۷۷۰ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۴۵ هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۱۷۸ هزار واحد افزایش یافت و به رقم ۴۲۵ هزار و ۳۶۰ واحد رسید. در این بازار ۴۴۳ هزار معامله به ارزش ۳۶ هزار و ۵۴۶ میلیارد ریال انجام شد.

پتروشیمی نوری، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، پالایش نفت اصفهان و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل مبین انرژی خلیج فارس، پتروشیمی پارس و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۱۴۶ واحد کاهش داشت و به ۲۰ هزار و ۹۶۳ واحد رسید.

در این بازار سه میلیارد و ۱۲۱ میلیون برگه سهم و اوراق مالی به ارزش ۲۵ هزار و ۳۷۴ میلیارد ریال دادوستد شد، تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۲۳۲ هزار و ۲۵۲ نوبت بود.

نمادهای تولید نیروی برق دماوند (دماوند)، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی (سمگا)، زغال سنگ پرورده طبس (کزغال)، سیمان ساوه (ساوه)، نفت ایرانول (شرانل)، تولید برق عسلویه مپنا (بمپنا) و نیروگاه زاگرس کوثر (بزاگرس) با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بودند.

همچنین بیمه پاسارگاد (بپاس)، بانک دی (دی)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، آهن و فولاد غدیر ایرانیان (فغدیر)، شرکت سرمایه گذاری مالی سهر صادرات (وسپهر) و داروسازی دانا (ددانا) تاثیر منفی بر شاخص فرابورس داشتند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد