اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مدت زمان فعالیت بازار متشکل ارزی افزایش یافت

رئیس بازار متشکل ارزی بانک مرکزی گفت:‌ با افزایش روزها و زمان فعالیت بازار متشکل ارزی در جهت تعادل در بازار گام برداشتیم.

به گزارش سایت طلا، امیر هامونی رئیس بازار متشکل ارزی بانک مرکزی اعلام کرد: برای سهولت خدمات مردم و گردشگران هم روزهای فعالیت بازار متشکل ارزی و هم ساعت آن افزایش پیدا کرد.

وی گفت:‌بازار متشکل ارزی علاوه بر روزهای هفته در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هم به ارائه خدمات به گردشگران و متقاضیان ارز اقدام می‌کند، در این زمینه صرافی‌های دو عضو بازار متشکل ارزی هم به تبع آن به ارائه خدمات به متقاضیان می‌پردازند.

به گفته وی، در حال حاضر عرضه ارز از تقاضای آن بیشتر شده است و مدت زمان فعالیت بازار هم از ساعت 10 تا 15:30 در روزهای عادی و در روزهای تعطیل هم به فعالیت ادامه می‌دهد تا به شهروندان و متقاضیان ارز خدمات ارزی ارائه کند.

وی همچنین گفت:‌دارندگان ارز خانگی هم می‌توانند ارز خود را به قیمت‌های توافقی به صرافی‌ها ارائه کنند.

به گزارش سایت طلا، همچنین در گزارش ارائه شده برخی از صراف‌ها اعلام کردند، بعد از بخشنامه بانک مرکزی حدود 2500 تومان قیمت دلار در بازار کاهش پیدا کرده و عرضه ارز برای مصرف‌کنندگان فراهم شده است.

همچنین رئیس کانون صرافان نیز اعلام کرد: ارز به نرخ توافقی در کانال 30 هزار تومان قرار گرفته و بین 30 هزار تا 30 هزار و 300 تومان معامله می‌شود.

وی همچنین گفت:‌ ارز مسافری در کانال 27 هزار تومان از رقم 27 تومان تا 27400 تومان خرید و فروش می‌شود.

همچنین مجید شاکری کارشناس اقتصادی نیز در این زمینه اعلام کرد: وقتی بانک مرکزی به بازار ورود پیدا کرد، این به معنای ارز‌پاشی نیست، بلکه در صورتی که نرخ ارز بالا رفت می‌تواند دلارهای خود را بفروشد و در صورتی که کمتر از نرخ توافقی قرار گرفت، می‌تواند ارز بازار را جمع‌آوری کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد