اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

لغو سه پرواز شرکت هواپیمایی آتا به علت از کار افتادن موتور هواپیما + عکس

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا گفت: از کار افتادن موتور هواپیما در مسیر تهران ارومیه باعث لغو وتاخیر در انجام پرواز‌های مسیر تهران ارومیه و تهران مشهد شده است.

به گزارش سایت طلا ، آقای افصحی گفت: به دلیل از کار افتادن موتور هواپیمای MD در مسیر تهران ارومیه پرواز های این مسیر قرار بود با تاخیر انجام شود اما به دلیل آنکه نقص فنی طول کشیده و قطعه آن تامین نشده بنابراین مجبور به لغو پرواز شدیم.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا با توجه به آنکه قرار بود این پرواز بعد از بازگشت به تهران پرواز مشهد را انجام دهد، بنابراین برنامه ریزی ها بهم ریخته در نتیجه پرواز ارومیه لغو و پروازهای مشهد با تاخیر انجام می شود. پرواز ارومیه را لغو کرده ایم و اعلام کرده ایم که مسافران مبالغ بلیت خود را دریافت کنند و ما از تاخیرات ایجاد شده در این مسیر به علت نقص فنی عذرخواهی می کنیم.

گفتنی است پرواز تهران ارومیه شرکت هواپیمایی آتا امروز در ساعت ۵صبح پرواز داشت که مقرر شده بعد از برگشت از ارومیه به تهران پرواز مشهد را انجام دهد اما به علت از کار افتادن موتور هواپیما تا ساعت ۱۰:۴۴ دقیقه به مسافران ابطال را اعلام نکرده بودند که در نهایت در ساعت ۱۱ این پرواز کنسل شد و پرواز مشهد هم اعلام شده تا چند ساعت با تاخیر انجام خواهد شد.

به گفته مسافران تاخیر در اعلام لغو پرواز و پاسخ گو نبودن به مسافران توسط شرکت هواپیمایی باعث اعتراض بسیاری از مسافران شده چرا که تعدادی از مسافران سفر کاری داشتند که به علت دیر اعلام شدن با مشکل روبرو شدند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد