اونس طلا2337.71
مظنه15,001,000
18 گرم3,462,900
ارزش سکه33,797,253
قدیم (بهار)38,400,000
جدید (امامی)41,250,000
نیم24,500,000
ربع14,750,000

چگونه سن دیگران را از روی اعضای بدن شان حدس بزنیم؟

شاید این مطلب بنظر شما کمی عجیب برسد اما برخی از اعضای بدن به راحتی می توانند سن واقعی شما را فاش کنند هرچند که پیش دیگران سن واقعی خود را نگویید.

به گزارش سایت طلا، بیشتر شما در تلاش هایی که برای حفظ جوانی خود می کنید، تمرکز اصلی را بر مراقبت از صورت می گذارید اما بخش های دیگری از بدن هم وجود دارند که سن واقعی شما را برملا می کنند.

۱.ناخن
ناخن ها آینه‌ی تمام نمای سلامت شما هستند. با بالا رفتن سن، سرعت رشد ناخن ها کمتر شده و بیشتر مستعد شکستن می شوند.

۲. آرنج ها
با بالا رفتن سن، پوست دوران آرنج چروک و آویزان می شود. خشکی و پوسته پوسته شدن آرنج دلایل زیادی مانند سایش مداوم ناشی از مالیده شدن آرنج به لباس ها و میز می تواند داشته باشد.

پیری زودرس

۳. قفسه سینه
اگر در سنین پایین تر بر روی قفسه سینه خود کک و مک با بالا رفتن سن بزرگتر و تیره تر شده و تبدیل به لکه های قهوه ای می شوند. یک نشانه دیگر پیری در قفسه سینه قرمزی و بزرگ شدن عروق خونی است

۴. موها
موهای شما به مرور زمان نه تنها رنگ بلکه حجم واقعی خود را نیز از دست می دهند. با بالا رفتن سن گردش خون در قسمت پوست سر و دور فولیکول های مو کاهش می یابد و و اکسیژن و ویتامین کمتری برای رشد به موها می رسد. در نتیجه موها به مرور ضخامت خود را از دست می دهند.

پیری پوست

۵. لب ها
برخی عادت ها مانند مصرف سیگار یا به طور کلی جمع کردن دائم لب ها می تواند در چروک شدن زودهنگام اطراف لب ها موثر باشد. خشکی لب ها آن ها را بیشتر مستعد پیر شدن و ترک خوردن می کند و به مرور رنگ اصلی و طبیعی آن ها نیز کمرنگ می شود.

۶.دست ها
دست ها یکی از اولین قسمت ها در بدن هستند که نشانه های پیری را نشان می دهند. با بالا رفتن سن پوست کلاژن خود را از دست می دهدو حفظ رطوبت برای آن دشوار می شود. رگ ها نیز با بالا رفتن سن مشهودتر می شوند زیرا دست بافت نرم خود را از دست می دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد