اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هفت ویژگی متفاوت بدن که اگر داشته باشید، خوش شانس هستید

برخی از ویژگی‌های بدنی جالب وجود دارد که بسیار نادر هستند و صاحبانشان را منحصربه‌فرد می‌کنند. هفت ویژگی بدنی که به شما نشان دهد که در صورت داشتن آن‌ها، می‌توانید خود تان را خوش شانس بدانید

برخی از ویژگیهای بدنی جالب وجود دارد که بسیار نادر هستند و صاحبانشان را منحصربهفرد میکنند. هفت ویژگی بدنی که به شما نشان دهد که در صورت داشتن آنها، میتوانید خود تان را خوش شانس بدانید.

داشتن شست با ۳ بند یا داشتن انگشت ششم

داشتن شست با سه بند یا انگشت ششم، غیرعادی و نادر به نظر می رسد. از هر ۱۰۰۰ نفر فقط ۱ نفر انگشت ششم دارد و از هر ۲۵۰۰۰ نفر ۱ نفر انگشت شست با سه بند دارد. این یک بیماری نیست و داشتن این ویژگی در برخی زمینهها مزایای بزرگی دارد. پزشکان متوجه شدند که مغز این افراد کاملاً میتواند این اندام اضافی را کنترل کند و هیچ تفاوتی با دست های معمولی ندارد.

داشتن شست با ۳ بند یا داشتن انگشت ششم

داشتن دنده اضافی

اکثر مردم ۲۴ دنده (۱۲ جفت)دارند، اما این امکان وجود دارد که یک دنده اضافی در سمت راست، چپ یا هر دو طرف داشته باشند. این دنده اضافی ممکن است در عکسبرداری با اشعه ایکس نشان داده نشود ، زیرا مانند رشتهای نازک از بافت عضله ای بدن است. به نظرتان خطرناک است؟ خیر، دندههای اضافی اگر روی رگهای خونی یا عصب فشار نیاورند، معمولاً بی خطر هستند.

داشتن دنده اضافی

داشتن «خون طلایی»

گفته میشود اعضای خانوادههای سلطنتی دارای خون آبی رنگ هستند، اما ما درباره خون طلایی صحبت میکنیم که فقط حدود ۵۰ نفر در جهان آن را دارند. این اصطلاح به یک گروه خونی خاص اشاره دارد که بسیار ارزشمند و نادر است( Rhnull ) خونی که کاملاً فاقد آنتی ژن Rh است. در ۱۹۶۱، یک بومی استرالیا اولین فردی بود که دارای این گروه خونی بوده است. از آن زمان، تنها حدود ۵۰ نفر با این ویژگی بسیار نادر مشاهده شده اند.

 داشتن «خون طلایی»

داشتن استخوان های "نشکن" فوق العاده قوی

افرادی که دارای جهشی هستند که ژن LRP5 را بیش از حد فعال می کند، چگالی غیر طبیعی در ساختار اسکلتی دارند. استخوانهای آنها آنقدر قوی است که در شنا کردن دچار مشکل می شوند.

داشتن موهایی که نمیتوان آنها را شانه کرد

جهش در ژنهایی که نحوه رشد مو را کنترل میکنند باعث ایجاد چیزی میشود که به آن «موی شیشهای چرخشده»میگویند، به این معنی که موهای شما آنقدر خشک و وز میشوند که در واقع هر کاری که انجام میدهید، نمیتوانید آنها را صاف کنید.

داشتن عضله روی مچ دست

بیایید با یک آزمایش کوچک شروع کنیم. کف دست خود را روی یک سطح صاف قرار دهید و سپس انگشت کوچک و شست خود را به هم بچسبانید. پالماریس لانگوس بهعنوان یک نگه دارنده برای پوست و فاسیای دست عمل میکند و درسراسر جهان حدود ۳۰ درصد ازافراد این عضله را دارند .

 داشتن عضله روی مچ دست

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد