اونس طلا2295.89
مظنه14,826,000
18 گرم3,422,500
ارزش سکه33,402,978
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

آبمیوه ای که باید هر روز آن را بنوشید

به طور عمده مصرف میوه کامل بهتر از نوشیدن آبمیوه است چرا که فیبر بالای آن باعث کندی جذب قند می شود. با این حال یک آبمیوه وجود دارد که مزایای بسیاری برای سلامتی داشته و نوشیدن روزانه آن مفید است.

به گزارش سایت طلا، آبمیوه آلبالو از خواص بسیار زیادی برخوردار بوده و می تواند سلامتی شما را به شکل ویژه ای ارتقا دهد. با این حال باید توجه داشته باشید که انواع طبیعی آن مفید هستند و اشکال دیگر آن قند بالایی داشته که می تواند سلامت شما را به خطر بیاندازد.

بهبود عملکرد ورزشی

یک تحقیق بزرگ نشان داده است که ورزشکارانی که به مدت هفت روز و تا یک و نیم ساعت قبل از ورزش هایی مانند شنا، دوچرخه سواری با شدت بالا و ماراتن، آب آلبالو مصرف کرده بودند عملکرد بهتری داشتند.

محققان نتیجه را به غلظت بالای آنتوسیانین موجود در آب آلبالو نسبت می دهند، آنتی اکسیدان های قدرتمندی که التهاب را کاهش داده و جریان خون را به ماهیچه ها افزایش می دهند.

محافظت از قلب

محافظت از قلب

مطالعات نشان می دهد که آلبالو ترش به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان مانند پلی فنل ها و پتاسیم می تواند به کاهش فشار خون و کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی و سکته کمک کند.

بهبود خواب

تحقیقات نشان داده است که آب آلبالو می تواند به بهبود در فرآیند خوابیدن کمک کند. در واقع ماده در آب آلبالو وجود دارد که با نام ملاتونین شناخته می شود. این ماده به شکل طبیعی در بدن نیز وجود داشته و به عنوان هورمون تنظیم خواب عمل می کند.

بهبود آرتریت زانو

بهبود آرتریت زانو

تحقیقات نشان داده است که مصرف روزانه آب آلبالو به طور قابل توجهی تمام علائم آرتریت و همچنین ارزیابی خود از کیفیت زندگی شرکت کنندگان را بهبود می بخشد. مطالعات دیگر نشان داده اند که نوشیدن 16 اونس آب آلبالو به مدت شش هفته منجر به کاهش قابل توجه پروتئین واکنشی C (CRP) می شود که نشانگر التهاب است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد