اونس طلا2304.7
مظنه14,906,000
18 گرم3,441,000
ارزش سکه33,583,218
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

۵ خواص باورنکردنی آب لیمو

لیمو از زمان روم باستان در رژیم غذایی مدیترانه ای وجود داشته است. برخی از تحقیقات نشان داده‌اند که آب لیمو، اگر بصورت منظم مصرف شود، فواید زیادی برای سلامتی دارد.

لیمو از زمان روم باستان در رژیم غذایی مدیترانه ای وجود داشته است. برخی از تحقیقات نشان دادهاند که آب لیمو، اگر بصورت منظم مصرف شود، فواید زیادی برای سلامتی دارد.

درمان ناباروری در مردان

اگر برای بچه دار شدن تلاش میکنید، باید بدانید که مصرف منظم غذاها یا نوشیدنیهای غنی از ویتامین C، مانند لیمو، موجب افزایش مقدار و کیفیت اسپرم در مردان می شود.

درمان ناباروری در زنان

مشکلات ناباروری در زنان نیز می تواند با مصرف لیمو درمان شود. اگر میخواهید باردار شوید، اضافه کردن لیمو به رژیم غذاییتان به افزایش شانس باردار شدن شما کمک می کند. در واقع، ویتامین C میتواند باروری و شانس باروری را در زنانی که با مشکل تخمکگذاری و سیکلهای نامنظم روبرو هستند، سقط جنین داشتهاند و یا بالای ۳۰ سال سن دارند، افزایش دهد.

رفع بوی بد دهان

یکی از مشکلات اساسی اکثر مردم، بوی بد دهان است. خوشبختانه، یک داروی ارزان و قابل دسترس وجود دارد که شما را از شر بوی بد دهان خلاص می کند. لیمو دارای خواص ضد باکتریایی است که می تواند به از بین بردن باکتری هایی که باعث ایجاد مشکل و بوی دهان شما میشوند ،کمک کند.

پیشگیری از سنگ کلیه

لیمو بیشتر از مرکبات دیگر، سرشار از سیترات است. سیترات از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری می کند. بنیاد ملی بیماری های کلیوی توصیه میکند ۴ قطره از آب لیموی طبیعی را با آب ترکیب کنید و روزانه بنوشید .آب لیمو طبیعی را به عنوان یک درمان مکمل برای پیشگیری از سنگ کلیه مصرف کنید.

آسان کردن هضم غذا

نوشیدن آب لیمو قبل از غذا به هضم غذا کمک می کند. اسید سیتریک لیمو هضم را تقویت می کند و به تجزیه مواد غذایی در بدن کمک می کند. تحقیقات نشان داده است افرادی که این روال را به مدت ۴ هفته دنبال کردند، نتایج قابل توجهی در سلامت روده خود مشاهده کردند.

فراموش نکنید که فقط از آب لیمو طبیعی استفاده کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد