اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

استقبال عربستان سعودی از قطعنامه شورای حکام علیه ایران

ریاض همگام با رژیم صهیونیستی استقبال خود را از تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام اعلام کرد.

به گزارش سایت طلا ، وزارت امور خارجه عربستان سعودی با انتشار بیانیه‌ای از قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استقبال کرد و مدعی شد ایران باید به تعهدات خود در چارچوب توافق پادمانی و لزوم همکاری با آژانس برای حل و فصل همه مسائل هسته‌ای باقی مانده پایبند باشد.

در این بیانیه، عربستان سعودی از ایران خواست با آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری و مسائل باقی مانده را بدون تاخیر حل کند. ریاض از اعضای شورای حکام آژانس و مدیرکل آن خواست از این قطعنامه طور کامل حمایت کنند.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی هم در بیانیه‌ای مدعی شد: از قطعنامه شورای حکام که چهره واقعی ایران را رو کرد، استقبال می‌کنیم. تصویب این قطعنامه هشدار واضحی به ایران بود و اگر ایران به فعالیت‌های خود ادامه دهد، کشور‌های بزرگ باید پرونده آن را به شورای امنیت برگردانند. اکنون زمان آن رسیده است که جامعه بین‌الملل از شفافیت و حرفه‌ای عمل کردن آژانس حمایت کرده و از همه طریق علیه ایران اقدام کند.

این در حالی است که رژیم اشغالگر صهیونیستی خود دارای صد‌ها کلاهک هسته‌ای است. منابع دیپلماتیک به خبرگزاری فرانسه گفتند که آژانس قطعنامه‌ای را تصویب کرده است که به طور رسمی از ایران به دلیل عدم همکاری با بازرس هسته‌ای سازمان ملل انتقاد کرده است.

شب گذشته شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه‌ای را تصویب کرد که در آن ایران متهم به عدم همکاری با این نهاد بین‌المللی شد. این قطعنامه با ۳۰ رأی موافق، ۲ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع تصویب شد. دو کشوری که با این قطعنامه مخالفت کردند روسیه و چین بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد