اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: پیش بینی قیمت طلا در روز های باقی مانده هفته

قیمت طلا در هفته گذشته رشد زیادی را شاهد نبود و از این رو احساسات صعودی در بازار کاهش یافته است. با این حال سرمایه گذاران همچنان بر روی طلا صعودی هستند.

به گزارش سایت طلا، جدید ترین نظرسنجی کیتکو نیوز کاهش احساسات صعودی را در میان تحلیلگران نشان می دهد چراکه تورم همچنان در حال افزایش بوده و فدرال رزرو برای مقابله با آن نرخ بهره را افزایش می دهد.

با این وجود سرمایه گزاران نسبت به آینده طلا خوشبین هستند چراکه همراه با افزایش تورم طلا به عنوان پناهگاه امنی در نظر گرفته می شود که می تواند در برابر از دست رفتن دارایی مقاومت کند.

قیمت طلا طی هفته گذشته بالاتر از سطح روانی 1850 دلار باقی ماند. این در حالی بود که داده های مشاغل آمریکا بسیار بهتر از حد انتظار بودند 390 هزار شغل جدید در ماه گذشته ایجاد شده بود.

فیلیپ استریبل، استراتژیست ارشد بازار در Blue Line Futures، گفت که چشم انداز فنی طلا همچنان مثبت است. با این حال وضعیت بازار همچنان مبهم بوده و نمی توان پیش بینی دقیقی از آینده ارائه داد.

اوله هانسن، استراتژیت بانک ساکسو، گفت که اگرچه هر افت قیمت طلا می تواند به عنوان یک فرصت خرید بلند مدت تلقی شود، وی در کوتاه مدت نسبت به طلا بی طرف است زیرا قیمت ها زیر 1870 دلار در هر اونس باقی مانده اند.

هفته گذشته 15 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان، هفت تحلیلگر معادل 47 درصد، خواستار افزایش قیمت طلا در کوتاه مدت شدند.

در عین حال، 5 تحلیلگر معادل 36 درصد نسبت به طلا در کوتاه مدت نزولی بودند و سه تحلیلگر معادل 20 درصد نسبت به قیمت ها بی طرف بودند.

از طرف دیگر 637 رای توسط سرمایه گذاران به صندوق انداخته شد. از این تعداد 448 نفر یا 70 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا بودند. 117 نفر یا 18 درصد دیگر در کوتاه مدت نزولی بودند و 72 رای دهنده یا 11 درصد در کوتاه مدت بی طرف بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد