اونس طلا2300.59
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

فال این هفته خود را بخوانید

شما میتوانید که با افکارتان معجزه کنید و با نیروهای الهی ارتباط برقرار کنید.

فروردین

شما میتوانید که با افکارتان معجزه کنید و با نیروهای الهی ارتباط برقرار کنید. روابط دوستانه خود را افزایش دهید تا شادی به زندگی شما برگردد. افراد مجرد، این هفته با افراد جدیدی آشنا می شوند که شاید نیمه گمشده آنها باشد. زمان آن رسیده که برای رسیدن به اهدافتان ریسک کنید و با دیگران در کاری شریک شوید. در قرار ملاقات هایی که می گذارید، یک خط قرمز برای خودتان تعیین کنید. قضاوت کردن را کنار بگذارید و سعی کنید در مقابل دیگران جبهه نگیرید.

برای کشف ناشناخته ها به خودتان آزادی عمل بدهید.

اردیبهشت

در ذهن خود رویاپردازی میکنید، رویاهایی که ممکن است هیچوقت به حقیقت تبدیل نشود. پس مکث کنید، نفس بکشید و چیزهایی که به آن فکر می کنید را مرور کنید. به خود یادآوری کنید که گذشته و آینده هر دو از کنترل شما خارج هستند و تنها چیزی که می توانید آن را کنترل کنید «اکنون»است. این تمرین به شما کمک می کند که به زمان حال بازگردید.

در زمان حال و اکنون باشید. همین!

خرداد

زندگی شما مثل یک داستان عاشقانه است که شبیه هیچ داستانی نیست. عشقی خالص که هرگز نمی دانید آن را در قالب کلمات بیان کنید. آنچه به شما در این هفته پیشنهاد می شود یک فرصت است که می توانید برای از بین بردن موانع و رسیدن به اهدافتان از آن استفاده کنید. از تجارب دیگران استفاده کنید و درمقابل نصیحت هایشان جبهه نگیرید. مطمئن باشید که تا زمانی که کار گروهی انجام می دهید، هیچ لحظه کسل کننده ای وجود نخواهد داشت.

در جایی که هستی بمان

تیر

امروز، وسوسه می شوید که به روش زندگی قدیمی خودتان برگردید . در ذهن شما غوغاست و نمی دانید که باید چه کاری انجام دهید. تسلیم نشوید و به راه خودتان ادامه دهید. رفتارهای گذشته تان فقط شما را از مسیرتان منحرف می کند. دوستان سمی خودتان را از زندگی حذف کنید. شیطان درونتان را بیدار نکنید. یادتان نرود که چه کسی هستید و چه ارزش هایی دارید. دوست داشتن کسی که امروز هستید تنها راه غلبه بر شیاطین درونی شماست.

مرداد

گذشته همیشه راهی برای رسیدن به افکارما پیدا میکند، خصوصا زمانی که انتظارش را نداریم. اینکه همه چیز قبلاً به شکل خاصی پیش میرفت، به این معنی نیست که دوباره همانطور بشود. امروز، بهجای حمله کردن به دیگران یا عصبانیت ، سعی کنید آرامش خودتان را حفظ کنید. مدتی تنها باشید و فکر کنید. شاید آن چیزهایی که در سرتان است واقعیت نداشته باشد و فقط زاییده تخیل شماست. قدر آنچه که اکنون دارید بدانید و سعی کنید روابط خود را با دیگران بهتر کنید.

شهریور

شما دیگر توانایی غم و غصه خوردن را ندارید. شما میدانید که چه می خواهید، میدانید که برای انجام چه کاری اینجا هستید و میدانید که چه کاری باید انجام دهید. بیشتر فکر کنید تا از افکارتان بیشتر آگاه شوید. با افرادی که به شما کمک میکنند به اهدافتان برسید ارتباط داشته باشید و افراد سمی را از زندگی خودتان حذف کنید. برای تصمیم گیری های مهم ، اهداف بلند مدت خودتان را در نظر بگیرید. تلاش در جهت درست به شما کمک می کند در کمترین زمان به اهدافتان برسید.

برای شکوفا کردن استعدادت تلاش کن، نه فقط زنده ماندن!

مهر

شما مجبور نیستید کسی باشید که نمی خواهید. دنیا سعی میکند هر روز و از هر نظر، شما را تغییر دهد و فرد جدیدی از شما بسازد. جامعه، افکار و رفتار شما را محدود می کند و دست و پاهایتان را می بندد. جرات داشته باشید و خود واقعیتان باشید. خودتان را دوست داشته باشید حتی اگر با دیگران متفاوت باشید. در محیط کاری خود، اصول اخلاقی را فراموش نکنید.

آبان

با توجه به چند سال گذشته، در مورد وضعیت مالی و کسب و کار خود مطمئن نیستید. مهم نیست که در چه شرایطی هستید، باید بدانید که همه چیز موقتی است و به زودی راه حل مناسب را پیدا می کنید. جملاتی که فراوانی و ثروت را به زندگیتان جذب میکند با خودتان تکرار کنید. پول هایتان را در این هفته پس انداز کنید و سعی کنید از هزینه کردن برای چیزهای اضافی بپرهیزید.

قانون جذب را یاد بگیرید.

آذر

شما به شدت درون نگر هستید. در گذشته غرق شده اید و مدام فکر میکنید که چه کارهایی در گذشته نتیجه خوبی داشته و چه کارهایی باعث شده که شکست بخورید. به گذشته نگاه نکنید به زمان حال نگاه کنید تا به وضوح ببینید که چگونه به جایی که اکنون هستید ، رسیده اید. بنابراین، قبل از برداشتن گام های بزرگ ، آگاهانه قدم بردارید. این هفته راه های زیادی برای شما باز می شود، مشکلاتتان حل می شود و زندگیتان تغییر می کند.

دی

جهانی که در آن وجود داریم، بسیارهرج و مرج اما یکپارچه است. گاهی اوقات، در کارهایتان قبل از اینکه به نتیجه برسید، شکست می خورید و گاهی، از بدترین اتفاقات جان سالم به در می برید و قوی تر از قبل عمل می کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که سعی نکنید با اتفاقات بجنگید گاهی استراحت کنید و بگذارید زندگی به مسیر خودش ادامه دهد. اگر با مشکلات روبرو شدید کنترل خودتان را از دست ندهید. مطمئن باشید همه چیز سر جای خودش قرار می گیرد.

بهمن

سرتان بسیار شلوغ است. شما نمی توانید تفاوت واقعیت و آنچه که زاییده تخیل شماست، تشخیص دهید. بهترین کار این است که هر داستان و فکری که به ذهنتان می رسد، باور نکنید. بی طرف باشید و جبهه نگیرید تا به اهدافتان نزدیک شوید. در زمینه روابط عاطفی، اگر چیزی برایتان مهم هستند در موردش صحبت کنید و از شریک خود بخواهید که نیازهایتان را برآورده کند. فکر و خیال شما را به جایی نمی رساند.

اسفند

این هفته به اهداف کوتاه مدت خود در مسائل شغلی و خانوادگی می رسید. زندگی ای که دوست دارید در انتظار شماست. اما، درست زمانی که فکر می کنید همه چیز دارد خوب پیش می رود، زخمهای گذشته سر باز میکند. نترسید و پیش بروید. به خودتان یادآوری کنید که لایق هرچیزی که می خواهید، هستید . دریای طوفانی زندگی ، شما را به ساحل امن خودش می برد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد