اونس طلا2322.4
مظنه15,297,000
18 گرم3,531,300
ارزش سکه34,464,141
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

8 علامت هشدار دهنده بدن که نباید نادیده گرفت

بدن ما به روش‌های مختلف با ما صحبت می‌کند، اما ما همیشه به آن گوش نمی‌دهیم.

بدن ما به روشهای مختلف با ما صحبت میکند، اما ما همیشه به آن گوش نمیدهیم.

پوست مایل به زرد

سطوح بالای بیلی روبین (یک رنگدانه صفراوی) که بیشتر به دلیل زردی و مشکلات کبدی ایجاد میشود ، باعث زردی پوست و سفیدی چشم ها می شود.

8 علامت هشدار دهنده بدن که نباید نادیده گرفت

نقاط سفید روی ناخن

نقاط سفید روی ناخن، بعد از آسیب به ناخن یا جویدن ناخن ظاهر می شوند.اگرعلت آن هیچ یک از این موارد نباشد. کمبود روی، کلسیم یا پروتئین میتواندعلت اصلی آن باشد.

لب های ترک خورده

ترکیا تاولدر گوشهی لب به دلایل زیادی ظاهر میشوند. کم آبی یا در معرض نور خورشید قرارگرفتن به مدت زیاد، علاوه بر این، حتی خمیر دندان معمولی یا رژ لبی که اغلب استفاده میکنید میتواند علت بوجود آمدن آن باشد.

ناخن های خمیده

ناخنهای خمیده در اطراف انگشتان ممکن است یکی ازنشانه های بیماری مزمن ریوی یا برخی از بیماریهای گوارشی باشد. اگر به موقع درمان نشود، ناخن ها بزرگ شده و به سمت پایین خم می شوند.

آفت دهان

زخمهای دردناک داخل دهان میتوانند با تغییرات هورمونی یا استرس ایجاد شوند. علاوه بر این، میتواند ارثی باشد و شما مستعد آن باشید. کمبود ویتامین ۱۲-B دلیل دیگری است که ممکن است باعث ایجاد آفت دهان شود.

برآمدگی پلک

به جوشهای کوچک روی پلکگل مژه میگویند. گل مژه ، پلک زدن را دردناک میکند و میتواند با خارش همراه باشد. اگر دیابت دارید یا پوست خشک دارید، معمولاً روی پوست ظاهر میشوند. ممکن است نشانهای از این هم باشد که باید لوازم یا برسهای آرایشی خود را تغییر دهید.

علامت هشدار دهنده بدن

حلقه دور قرنیه

اگر نگاه دقیقتری به قرنیه خود بیندازید و حلقهای مایل به آبی، خاکستری یا سفید در اطراف آن مشاهده کنید، یعنی به قوس سنیلیس مبتلا شدهاید. این «حلقهها» در واقع رسوبات چربی هستند. سطوح بالای کلسترول باعث میشود که روی چشم ظاهر شود. همه ما با بالا رفتن سن به آن مبتلا خواهیم شد .اما ، اگر در جوانی متوجه وجود آنها شدید، باید نگران سلامتی خود شوید .

رنگ روشن زبان

زبان قرمز نه تنها نشانه عفونت، بلکه آکنه و کمبود ویتامین است. یکی دیگر از دلایل احتمالی مخملک است که میتواند زبان شما را رنگ پریده اما دارای لکههای قرمز روشن کند. علاوه بر این، تبخال دهان نیز ممکن است منجر به تغییر رنگ زبان روشن شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد