اونس طلا2380.79
مظنه16,591,000
18 گرم3,830,000
ارزش سکه37,379,523
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

یک گل انتخاب کنید و فال امروزتان را بخوانید

گل در ادیان بودایی و هندوئیسم با پاکی و زیبایی همراه بوده است. یکی از گلها را انتخاب کنید؟

شماره یک

شرایط شما بسیارسخت تر از آن چیزی است که فکر می کنید. در حال حاضرباید آرامشتان را حفظ کنید. ابراز احساساتی مثل خشم و عصبانیت به نظر شما کار درستی است ، اما زمان آن نیست. هر چه بیشتر آرامش داشته باشید بهتر است. آنچه شما را آزار می دهد رها کنید و به کسانی که شما را اذیت میکنند قدرت ندهید. هر چقدر هم که سخت باشد، شما آنقدر قوی هستید که از پس آن بربیایید.

شماره دو

هرکاری میخواهید انجام دهید، اول به آن فکر کنید. زیرا در چند هفته آینده با مشکلات جدی مواجه می شوید. روی اهدافتان تمرکز کنید و از تلاش بیهوده برای راضی کردن دیگران دست بردارید. به وضعیت مالی خود فکر کنید و برای چیزهایی که به آن نیاز دارید تلاش کنید. ممکن است در حال حاضر احساس کنید در جایی که لیاقتش را دارید، نیستید. اما با تلاش کردن میتوانید به اهدافتان برسید.

شماره سه

ناراحتی شما برای این است که نمی توانید کارهایتان را انجام دهید، اما نباید قربانی افکارتان شوید. تا جایی که می توانید زمان خود را برای کارهایی که دارید صرف کنید و ازمنطقه امن خود خارج شوید. هیچ اتفاقی در زندگی برای همیشه ماندگار نیست و شرایط تغییر میکند. به گذشته نگاه کنید تا ببینید چگونه درچالش های زندگی موفق شده اید. افراد سمی را از زندگیتان حذف کنید.

شماره چهار

زندگی شما اخیراً دچار هرج و مرج شده است . گاهی عصبانی می شوید و نمی توانید ادامه دهید . از قضاوت دیگران نترسید. وقتی چنین احساسی دارید، باید برعکس آنچه که همیشه انجام می دهید، عمل کنید. به جای تسلیم شدن در برابر غم و اندوه، باید سعی کنید خاطرات جدیدی بسازید و روابطتان را عمیق تر کنید. وقت خود را با افرادی بگذرانید که بیشتر به شما اهمیت می دهند .

شماره پنج

زندگی شما کاملاً خوب پیش می رود و اگرچه جایی که هستید را دوست ندارید، اما همچنان ادامه می دهید. هر روز باید از اطرافیانتان تشکر کنید. هر چه زمان بیشتری را با افرادی که به آنها اهمیت می دهید بگذرانید، بهتر است. اخیراً سخت کار می کنید .زمانی که احساس می کنید به استراحت نیاز دارید، هیچ اشکالی ندارد استراحت کنید.

شماره شش

زخمهای عاطفی شما عمیقتر از آن چیزی است که درمانش کنید و فقط باید از آن عبور کنید. مشکلاتی که ذهن شما را درگیر می کند، فکر کردن به زندگی است که میخواهید بسازید. شاید مشاوره گرفتن از یک روانشناس بهتر بتواند به شما کمک کند.

در حال حاضر شما مثل قدیم نیستید وتلاش میکنید شخصیت خودتان را تغییر دهید که این بسیار خوب است. نترسید، کارهای جدید را تجربه کنید و سعی کنید ،پیشرفت کنید. به مشکلاتی که در حال حاضر با آنها روبرو هستید اجازه ندهید سرعت حرکت شما را پایین بیاورند

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد