اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یکی از نمادها را انتخاب کنید و فال امروزتان را بخوانید

در تصویر زیر، چند نماد باستانی است که متعلق به فرهنگ ها و زمان های مختلف است. نمادی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و پیامتان را بخوانید!

در تصویر زیر، چند نماد باستانی است که متعلق به فرهنگ ها و زمان های مختلف است. نمادی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و پیامتان را بخوانید!

تست‌های شخصیتی فقط به معنای ظاهری «آزمایش» هستند: هیچ پاسخ صحیح یا غلطی برای سوالات آنها وجود ندارد. و بهترین ارزیابی‌های شخصیتی به صورت «قبولی یا عدم قبولی» نیستند؛ آنها افراد را به یک دسته یا طبقه دیگر طبقه‌بندی نمی‌کنند، بلکه در عوض بسته به نحوه مقایسه با افراد دیگر، آنها را بر روی یک سری از صفات پیوسته قرار می‌دهند.

"ستاره شمالی"

اگر می خواهید به هدفتان برسید، به چیزهایی که ندارید و روزهایی که هنوز نیامده است، فکر نکنید. چیزی که میخواهید در ذهنتان تصور کنید و با نشاط و انرژی برای رسیدن به آن تلاش کنید. به جزئیات فکر کنید، سعی کنید تصویرذهنی خودتان را واضح ببینید.

اگر تجسم کردن، برایتان دشوار است عکس یا تصویر آنچه را که می خواهید به دست آورید، پیدا کنید و سپس خودتان را درآن شرایط قرار دهید. همیشه آن را تجسم کنید ،آرزوی شما برآورده خواهد شد .فراموش نکنید که برای آنچه هم اکنون دارید، سپاسگذاری کنید!

"تثلیث"

در زندگی شما رویدادهای مهمی رخ میدهد، که میتوانید نتیجه آنها را پیش بینی کنید. شما از همه ی شرایط راضی هستید . همه انتخاب و تصمیم هایتان را با ندای قلبتان می گیرید. کائنات از شما حمایت می کند! زمان خوبی، برای تغییر به سمت بهترین هاست . پس ادامه بده! اگر قدم هایی را در مسیر درست بردارید، مطمئناً موفق خواهید شد.

"جادو"

هر چیزی که به شما کمک می کند که با رویای خود زندگی کنید، یک جادوی واقعی است. این معجزه ای است که در قلب شما متولد می شود. شما تحت تاثیر نوعی قدرت جادویی هستید، که می توانید از جادو به نفع خود و اطرافیانتان استفاده کنید. اما فراموش نکنید که بزرگترین معجزه زندگی شما ،عزیزانتان هستند!

یاد بگیرید که از هدایای کائنات لذت ببرید و برای همه چیزهایی که دارید، سپاسگزار باشید. ترس های خود را از بین ببرید .

"چرخ"

زمان آن فرا رسیده است که جانی تازه به رویاهای خود بدهید. از خود بپرسید آیا همان طور که می خواهید زندگی می کنید؟ اگر نه، سعی کنید در روتین زندگیتان، تغییرات خلاقانه ایجاد کنید. از کائنات بخواهید که راه را به شما نشان دهد و برای هر ایده ای ذهنتان را باز کنید. به چیزهای خوب فکر کنید، اجازه دهید افکارتان آرام شود. به ندای قلبتان گوش دهید . اما به یاد داشته باشید که نمی توانید آزادی در انتخاب کردن، را از مردم بگیرید!

"اُم )) "

وقتی به چیزی که میخواهید، رسیدید شکرگذاری را فراموش نکنید! شاید صدها فرشته روزانه برای تحقق رویاهای شما تلاش می کنند. سپاسگذاری از کائنات، اتفاقات بهتری در زندگیتان را برایتان رقم می زند.

فراموش نکنید برای کارهای خوبی که انجام میدهید، از خودتان تشکر کنید. قدردانی را همیشه نمی توان در قالب کلمات بیان کرد. اما مطمئن باشید که هرکارخوبی، پاداش دارد. اگر به کارهای خوبتان ادامه ندهید و سپاسگذاری نکنید ، علاقه خود را از دست می دهید و نسبت به همه چیز بی تفاوت می شوید. یاد بگیرید که هم برای خودتان و هم در رابطه با اطرافیانتان ، تعادل را حفظ کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد