اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کارگاه طلاسازی به طور کامل در آتش سوخت+عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق کارگاه طلاسازی در کوچه یخچال اصفهان و سوختن صددرصدی آن خبر داد.

به گزارش سایت طلا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق کارگاه طلاسازی در کوچه یخچال اصفهان و سوختن صددرصدی آن خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه صبح امروز به سازمان آتش‌نشانی استشمام بوی دود در منطقه بازار انتهای کوچه یخچال گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله ایستگاه‌های شماره ۴، ۵، ۹ و ۱۷ اعزام شدند و با تفحص بسیار سریع محل در انتهای یکی از سراها که یک کارگاه طلاسازی بود، پیدا شد و اگر دقایقی دیرتر محل حریق پیدا شده بود به طور قطع سراها و مغازه‌های جانبی نیز درگیر حریق شده بودند.

کاوه‌آهنگران با بیان اینکه یک کارگاه طلاسازی با سه سالن تودرتو با موقعیت بسیار خاص و دسترسی بسیار سخت طعمه حریق شده بود، گفت: ۱۱ سیلندر ۱۱ کیلویی گاز و ۴ سیلندر اکسیژن و کمپرسور باد داخل کارگاه بود و بسیار حریق خطرناکی برای آتش‌نشانان بود و اگر یکی از این کپسول‌ها منفجر می‌شد، تلفات جانی داشتیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه کارگاه صددرصد در آتش سوخت، بیان کرد: هنر آتش‌نشانی این بود که از رسیدن آتش به مغازه‌های جانبی و سقف بازار جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه حریق در کمترین زمان ممکن اطفا شد و علت حادثه تحت بررسی است، عنوان کرد: اگر این حادثه در روز اتفاق می‌افتاد خودروهای آتش‌نشانی قابلیت عبور نداشتند و فاجعه‌ای به بار می‌آمد.

کاوه‌آهنگران با تأکید بر اینکه مسأله ایمنی بازار باید جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: کارگاه‌داران موارد ایمنی را رعایت کنند و از قرار دادن کپسول گاز و اکسیژن در داخل کارگاه خودداری کنند و در فضای بیرون از کارگاه نگهداری کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد