اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آیا میخواهید بدانید در درونتان چه میگذرد؟ یک شعله آتش را انتخاب کنید

هر فرد مانند شعله ای است، که با نور خود می درخشد و با دیگران فرق دارد. با انتخاب یک شعله،نوری را که درون شما می‌درخشد، پیدا کنید.

به گزارش سایت طلا هر فرد مانند شعله ای است، که با نور خود می درخشد و با دیگران فرق دارد. با انتخاب یک شعله آتش ، نوری را که درون شما میدرخشد، پیدا کنید و خود را بهتر بشناسید

تست روانشناسی شعله​ آتش

شعله یک

شما یک فرد قابل اعتماد هستید. به نظر کسی اهمیت نمیدهید. خیلی ها شما را تحسین می کنند و خیلی ها شما را طرد میکنند، اما مهم نیست. قدرت شما این است که خود واقعیتان باشید . هرگز اجازه ندهید نظرات دیگران نور و اشتیاق شما را خاموش کند.

شعله دو

شما فردی خلاق، باهوش و بسیار کنجکاو هستید. عاشق کشف دنیا، تفریح، رفتن به مکان های جالب دنیا ، گردش و ماجراجویی هستید. اشتیاقتان را برای زندگی بیشتر کنید و سعی کنید با کسانی ارتباط داشته باشید که مانند خودتان هستند و دنیا را شبیه شما می بینند.

شعله سه

شما فردی آرمان گرا هستید. شما هر کاری انجام می دهید تا دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنید. همیشه با انسان های ضعیفتر همدردی میکنید و همیشه طرف آنها را میگیرید زیرا با ظلم کردن مخالفید. آنهایی که شما را می شناسند به خوبی می دانند که وجودتان چقدر با ارزش است . شما همیشه روی افرادی که از مسیرزندگی شما عبور می کنند، اثر می گذارید و همیشه در خاطر همه بخاطر خوبی هایتان می مانید.

شعله​ چهار

شما پراز شورو اشتیاق هستید که دوست دارید عشق بورزید و آن را دریافت کنید .اینکه همیشه بهترین کارها را برای دیگران انجام دهید، برای شما خیلی مهم است. به همین دلیل همیشه در میان دیگران می درخشید. هربار کسی سعی میکند به شما آسیب برساند او را می بخشید. گاهی اوقات زخم هایی که دیگران به شما میزنند آنقدر عمیق است که اشتیاق شما را به زندگی کم می کند.

شعله​ پنج

شما فردی بسیار باهوش، درون گرا و خلاق هستید. دنیای درونی شما پر از علم و دانش است ، اگرچه در دنیای بیرون، خود را فردی آرام و بی خیال نشان می دهید اما در درونتان غوغاست. نور شما همیشه نمی تابد و حتی گاهی اوقات خاموش می ماند. وقتی احساس میکنید که به چیزی که میخواهید، دارید نزدیک می شوید اشتیاقتان چندین برابر می شود. برای رسیدن به اهدافتان آنقدر تلاش میکنید تا زودتر به خواسته هایتان برسید.

شعله​ شش

شما فردی هستید که همیشه به دنبال تعادل هستید. دررفتار، گفتار،عشق وعقل همیشه تعادل را برقرار می کنید. شما باید مراقب دنیای درونی و بیرونی خود باشید، زیرا تعادل برقرار کردن بین این دو ، سخت است.سعی کنید ماجراجویی و هیجان را جایگزین برنامه های روتین کنید. شما همیشه اوضاع را تحت کنترل دارید و این باعث میشود دوستانتان همیشه حضور شما را در جمعشان بپذیرند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد