اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

جدیدترین وضعیت بازار خودرو +جدول

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش قیمت خودروهای دنا و سمند در هفته گذشته و کاهش قیمت خودروهای پراید و پژو است.

به گزارش سایت طلا، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو در یک هفته گذشته حاکی از کاهش ناچیز قیمت خودروهای پراید در بازار است؛ پراید ۱۱۱ از ۲۰۷ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۲۰۶ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۱ نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۸۲ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ نیز از ۱۸۰ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۱۷۹ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای پژو موجود در بازار نیز این کاهش قیمت‌ها مشهود است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۳۱۸ میلیون تومان در شنبه هفته گذشته امروز به ۳۱۳ میلیون تومان رسیده است و ممدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۳۰۳ میلیون تومان قیمت دارد.

در حالی که روند قیمت ها در اکثر خودروهای موجود در بازار در هفته گذشته نزولی بوده است اما خودروهای سمند به پیشروی خود در این مدت ادامه دادند به طوری که سمند LX مدل ۱۴۰۱ از ۳۰۰ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۸۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای دنا نیز در هفته گذشته روند صعودی قیمتی را ادامه دادند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۳۹۴ میلیون تومان در شنبه گذشته به ۳۹۶ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شد و ۳۸۲ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد