اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چهارتا از بامزه ترین حیوانات جهان که تا به حال ندیده اید

آیا شما به حیوانات علاقه دارید؟ تا به حال در اینترنت به دنبال دیدن زیباترین حیوانات جهان بوده اید؟

باحال و بامزه بودن حیوانات همیشه برای انسان ها جالب بوده است. حیوانات ویژگی های متفاوتی دارند اما همیشه جنبه باحال و بامزه آن ها در فضای مجازی دیده می شود.

ما در مجله خبری طلا تصمیم گرفتیم در این مقاله حیوانات بامزه ای که توسط دوربین ها شکار شده اند را به شما نشان دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

1-اوکاپی

اوکاپی زبان بسیار درازی دارد. در واقع زبان آنها آنقدر دراز است که اکاپی ها از آن برای شستن پلک ها، تمیز کردن گوش ها و حتی دور کردن حشرات از گردنشان استفاده می کنند. ممکن است فکر کنید این موجود با راه راه هایش یکی از خویشاوندان گورخر است. اما آنها پسرعموهای زرافه هستند. علفخواران، اوکاپی عمدتاً روی علف، برگ و سایر گیاهان رژیم می گیرند. آنها را در جمهوری دموکراتیک کنگو آفریقا پیدا خواهید کرد. گوش‌های بزرگ آن‌ها می‌تواند کوچک‌ترین اختلالی را در محیط تشخیص دهد و خطر را به آنها گوشزد کند.

2-اژدهای آبی

نام رسمی آن Glaucus atlanticus است. به صورت وارونه در آب شناور می شود و از سمت آبی خود برای ترکیب شدن نادیده ها در آب استفاده می کند. اگر آن را جاسوسی کنید، می بینید که شبیه یک اژدهای کوچک است. از این رو، نام "اژدهای آبی" است. اژدهای آبی که یک حلزون دریایی در نظر گرفته می شود، یک یافته نسبتا جدید است. محققان که در ابتدا اقیانوس‌های آرام هند را خانه آنها می‌نامیدند، پس از پیدا شدن این حیوانات در خلیج کالیفرنیا، مجبور شدند یافته‌های خود را بازبینی کنند. بعد، این موجودات در تایوان ظاهر شدند. بعداً، در جزیره پدری جنوبی در تگزاس و در همان سال در کیپ تاون آفریقای جنوبی ظاهر شدند.

3-خرچنگ عنکبوتی ژاپنی

خرچنگ عنکبوتی ژاپنی بزرگترین طول پا را در بین بندپایان دیگر دارد. اگر از عنکبوت می ترسید، از آب های اطراف ژاپن دوری کنید. این خرچنگ عنکبوتی، از پنجه تا پنجه، در اندازه های تا 18 فوت دیده شده است. تنها موجود دریایی سنگین تر از خرچنگ عنکبوتی ژاپنی، خرچنگ آمریکایی است. خرچنگ عنکبوتی ژاپنی در منطقه خود یک غذای لذیذ است اما صید آن آسان نیست.

4-میمون لوریس آهسته

میمون لوریس آهسته روی درختی با برگ سبز به عنوان پس زمینه نشسته است. لوریس های آهسته اغلب به صورت وارونه از شاخه ها به پای خود آویزان می شوند تا بتوانند از هر دو دست خود برای غذا خوردن استفاده کنند. لوریس آهسته دو زبان دارد. زبان دندانه دار برای تمیز کردن دندان ها بازی می کند. مدت طولانی تری گل ها را می مکد تا شهد بگیرد. این حیوانات باحال تنها نخستیانی هستند که نیش سمی دارند. اما معمولاً فقط برای محافظت از خود در برابر شکارچیان و رقبا استفاده می شود.

کدام یک از حیوانات این لیست به نظر شما بامزه بود؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد