اونس طلا2205.51
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

سامانه یکپارچه فروش خودرو دچار مشکل شد

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در آغاز به کار دچار مشکل و اختلال شد و امکان ثبت‌نام وجود ندارد.

به گزارش سایت طلا ، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، با دستور وزارت صمت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را طراحی کرده است. بر اساس اعلام پیشین، قرار بود این سامانه از ساعت ۹ صبح دیروز ، آغاز به کار کند اما برخی کاربران از اختلال در این سایت فروش خودرو خبر می‌دهند.

بسیاری از مخاطبین اعلام کرده اند موفق به ثبت مشخصات و پیش ثبت نام نشده اند. به نظر می‌رسد عدم پیش بینی درست از میزان استقبال مردم و میزان هجوم مردم به این سامانه، باعث شده است روند ثبت نام با کُندی پیش برود.

روز دوشنبه اگر کاربری به سایت سامانه یکپارچه وارد می شد، در صفحه اصلی آن نام،مشخصات و لینک ثبت‌نام چندین محصول آماده بود.اما اکنون به جای همه آنها تنها یک عبارت درج شده است: «در حال دریافت اطلاعات».

از سوی دیگر فرایند ورود/ثبت‌نام نیز اکنون در این سایت تکمیل نمی‌شود. برخی می‌گویند تا نیمه راه رفته‌اند اما نتوانستند فرایند آن را به پایان برسانند یا یکی از گزینه‌های انتخاب فعال نبوده است.

در همین زمینه وزارت صمت این مسئله را به اولین روز باز شدن این سایت مرتبط می‌داند و می‌گویند که در مدت ۲۴ تا ۷۲ ساعت آینده مشکل بر طرف خواهد شد.

وزارت صمت برای رفع این بحران، زمان یک هفته‌ای برای پیش ثبت نام را پیش بینی کرده است تا کمی از فشار وارده به سرور‌های سامانه یکپارچه کاهش یابد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد