اونس طلا2302.52
مظنه14,660,000
18 گرم3,384,200
ارزش سکه33,028,980
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

محبوب ترین سلاح های Call of duty

فصل 3 Warzone Pacific فرا رسیده است و متا به طور قابل توجهی تغییر کرده است، با بیش از هر زمان دیگری سلاح های قابل دوام در Caldera و Rebirth Island در اینجا ده مورد از محبوب ترین سلاح ها در Warzone تا 15 می آورده شده است.

در اینجا ده مورد از محبوب ترین سلاح ها در Warzone تا 15 می آورده شده است

لیست ردیف سلاح های Warzone

Kar98k

ActivisionThe Kar98k مدتهاست که یک انتخاب محبوب در Warzone بوده است، روندی که در تنظیمات BR همچنان ادامه دارد.برای مدتی Kar98k محبوب ترین و قوی ترین تفنگ اسنایپ در منطقه جنگی بود. با این حال، قابلیتهای تک ضربهای آن در فصل ۳ حذف شد و بنابراین تک تیراندازهای معمولیتر و کندتر مانند HDR و AX-50 محبوبیت بیشتری پیدا کردند.

ActivisionThe Kilo 141

Kilo 141 به طور مداوم در Modern Warfare 2019 محبوب بوده است . از زمان ادغام Vanguard بیشتر وارد و خارج از متا شده است، و بازیکنان همچنان به آن اعتماد می کنند. اگرچه سنگینترین سلاح ضربهای نیست، اما بازیکنان میتوانند بدون از دست دادن حتی یک گلوله، دشمنان را نابود کنند.

Welgun

ActivisionThe Welgun در فصل 3 به این لیست بازگشته است. محبوبیت Welgun از زمان سقوط Warzone در نوسان بوده است، اما در فصل ۳ به انتخاب پایداری دست یافته است، و بسیاری برای درگیریهای نزدیک به برد ،به آن روی آوردهاند.

HDR

ActivisionThe HDR برای اولین بار از سال ۲۰۲۰ در بین لیست برتر قرار گرفت. تکتیرانداز Modern Warfare در اوایل چرخه ی Warzone مورد توجه قرار نگرفت، و طرفداران به سرعت متوجه شدند که K31 و Kar98k سوئیسی به همان اندازه قوی و بسیار سریعتر است . مهمتر از همه، HDR میتواند تقریباً در هر محدودهای به دشمنان شلیک کند.مهارتی که با بسیاری از اسنایپ های دیگر مطابقت ندارد.

کوپر کارابین

کوپر کارابین جدید دارای نرخ فایرینگ بالا و آسیب مناسب است. برای اولین بار Cooper Carbine در طول فصل ۲ به بالای لیست محبوب ترین سلاح ها راه پیدا کرد. با این حال، ماندگاری نداشت و به سرعت به رتبه پایین سقوط کرد. قدرت واقعی کوپر کارابین در سرعت شلیک آن نهفته است، که گلولهها را با سرعتی کمتر شلیک میکند. به این معنی که بازیکنان باید مکرراً آن را ریلود کنند و یاد بگیرند که پس از تیراندازی اسلحه را کنترل کنند.

XM4

XM4 با سرعت شلیک سریع و برد چشمگیر خود پیشرفت کرده است. جالبترین چیزی که در مورد XM4 وجود دارد این است که در بهروزرسانی فصل ۳ بهعنوان یک نرف بسیار مهم معرفی شد. فقط زمان نشان میدهد که آیا در دراز مدت تضعیف می شود یا خیر.

اوون گان

SMG استرالیا با ادغام Vanguard به Warzone اضافه شد و اگرچه ابتدا محبوب نبود، اما در فصل 2 محبوب شد. آسیب زیاد و هندلینگ مستحکم که از بسیاری از SMG های دیگر در فاصله های نزدیک بسیار قوی تر است.

MP40

ActivisionThe MP40 برای طرفداران قدیمی CoD شناخته شده است و در چندین بازی در طول سال ها حضور داشته است. اما به نظر می رسد که بازیکنان با نزدیک شدن به فصل 3 بیشتر و بیشتر به آن اعتماد می کنند.

STG-44

ActivisionThe STG-44 یکی دیگر از سلاح های کلاسیک Call of Duty است. STG-44 به دنبال ادغام ونگارد به سرعت به جایگاه مدال طلا رسید و بازیکنان برای آسیب زیاد و برد چشمگیر آن به سمت آن هجوم آوردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد