اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر این ویژگی ها را دارید نابغه هستید

ممکن است یک فرد نابغه برای برخی، فرد عجیبی به نظر برسد، اما دلیلی پشت "دیوانگی" آنها وجود دارد. یک نابغه از هوش واقعا بالایی برخوردار است، بسیار خلاق است و رفتارهای عجیب و غریبی دارد.

ممکن است یک فرد نابغه برای برخی، فرد عجیبی به نظر برسد، اما دلیلی پشت "دیوانگی" آنها وجود دارد. یک نابغه از هوش واقعا بالایی برخوردار است، بسیار خلاق است و رفتارهای عجیب و غریبی دارد.

با هرکسی صمیمی نمی شوید

نابغه ها دوست دارند بیشتر از توانایی های ذهنی خود در رابطه با دیگران استفاده کنند و با هرشخصی صمیمی نشوند. یک مطالعه نشان داد که مردان نابغه سطح تستوسترون کمتری دارند که منجر به هوش بالاتر و میل جنسی کمتر می شود. چند نمونه از این موارد عبارتند از؛ لئوناردو داوینچی، آیزاک نیوتن و نیکولا تسلا.

اجتماعی نیستید

نابغه ها به دلیل ضریب هوشی بالایی که دارند در برقراری ارتباط با مردم مشکل دارند. آنها علایقی دارنند که مردم عادی به آنها علاقه ای ندارند. آنها اغلب ازدواج نمی کنند یا بچه دار نمی شوند و روابط اجتماعی ندارند. آنها فقط در صورت لزوم یا در مورد چیزهای بسیار مهم صحبت می کند. حتی ممکن است از نوعی اختلال اضطراب اجتماعی رنج ببرند، زیرا همیشه احساس میکنند که در جایی که باید باشند ،نیستند.

کمتر می خوابید

نابغه ها کمتر می خوابند و در ساعت های عجیب و غریب از شب بیدار می شوند. آنها ممکن است فقط در طول روز و شب چرت بزنند. به نظر می رسد که ذهن آنها هرگز آرام نمی گیرد. این اغلب با اختلال دوقطبی یا اضطرابی اشتباه گرفته میشود. مطالعات نشان می دهد که ضریب هوشی بالاتر می تواند دلیل اصلی بی خوابی باشد.

بی نظم هستید

یکی دیگر از ویژگی های افراد نابغه، بی نظمی است. آنها کارهای زیادی را به طور همزمان انجام می دهند، اما گاهی اوقات آنها را تمام نمی کنند. افکارو گفتار آنها اغلب بی ربط است.

شوخی یا طعنه ها سریع به ذهنتان می آید

افراد با ضریب هوشی بالا شوخ طبع هستند. آنها ذهن خلاق و باهوشی دارند که میتواند افکار را سریعتر پردازش کنند و همه را به خنده بیاندازند. طنز نیاز به تفکر زیادی دارد.

کنجکاو هستید

یکی از ویژگی های یک فرد نابغه کنجکاوی است. آنها دوست دارند چیزها را از هم جدا کنند تا ببینند چگونه کار می کنند. آنها دائما سعی میکنند دانش خود را عمیقتر کنند و اغلب کارهای غیرعادی یا حتی خطرناک را فقط برای دیدن علت و معلول انجام میدهند. آنها تمایل دارند چیزهایی را آزمایش کنند که اکثر مردم حتی آن را امتحان نمی کنند.

دیدگاه های متفاوتی نسبت به خدا دارید

آنها همه انواع مذهب ها را زیر سؤال میبرند و برای هر چیزی از چرایی وجود ما گرفته تا فیزیک کوانتومی بر معنویت، دلیل علمی بیابند. آنها اعتقادات را بیشتر در فیزیک جستجو میکنند.

با خودتان حرف می زنید

اگر متوجه شدید که شخصی با خودش صحبت می کند، ممکن است یک نابغه باشد. صحبت با خود، شناخت را تقویت می کند و تمرکز را افزایش می دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد