اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حس ششم شما چقدر قدرتمند است؟ ابتدا چه چیزی در تصویر دیدید؟

حس ششم شما چقدر قدرتمند است؟ شهود یا همان حس ششم ،توانایی کسب دانش بدون استفاده از استدلال آگاهانه است. حس ششم نوعی دانش است که بدون تامل در آگاهی ظاهر می شود.

حس ششم شما چقدر قدرتمند است؟ شهود یا همان حس ششم ،توانایی کسب دانش بدون استفاده از استدلال آگاهانه است. حس ششم نوعی دانش است که بدون تامل در آگاهی ظاهر می شود. این جادو نیست، بلکه قوهای است که در آن، ضمیر ناخودآگاه به سرعت تجربیات گذشته و دانش انباشته شده را بررسی میکند.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا می توانید به حس ششم خود تکیه کنید؟ یا حتی، آیا اصلاً حس ششم دارید؟ از طریق تست شخصیتی زیر متوجه شوید

اولین چیزی که دیدید چه بود؟

آبنمای تکه لیمو

شما یک حس ششم منحصر به فرد دارید. که همیشه به شما می گوید که چه کاری انجام دهید، حتی اگر ندانید که چگونه، منطق آن را توجیه کنید. حس ششم شما زمانی که اطرافیانتان نسبت به شما دید منفی دارند به شما هشدار می دهد و به شما کمک می کند تا دلایل پنهانی رفتار آنها و چیزهایی که به آن تظاهر میکنند را شناسایی کنید. شما همیشه اولین کسی هستید که احساس خطر می کنید، طبیعت محتاط شما نتیجه حس ششم قوی است که دارید. تصمیمات شما معمولاً ناگهانی و عجیب هستند، اما به قطب نمای حس ششم خود اعتماد دارید که همیشه در جهت درست است.

لیوان

شما ذهن تحلیلی دارید، بنابراین دوست دارید همه چیز را تجزیه و تحلیل کنید تا اوضاع را کنترل کنید. شما می دانید که چگونه منطقی فکر کنید و استدلال کنید. شما می توانید حقایق را جمع آوری کنید، آنها را تجزیه و تحلیل کنید تا زمانی که به نتیجه صحیح یا محتمل ترین نتیجه برسید. از آنجایی که حس ششم شما قوی نیست، باعث می شود تمام موانع و شرایط موجود در مسیر رسیدن به هدف خود را با دقت بیشتری ارزیابی کنید.

پنگوئن ها

شما می توانید قدرت تحلیل خود را با حس ششم خود متعادل کنید. چشمان ناظر شما، ذهن تحلیلی شما، همراه با حس ششم قدرتمند، به شما اجازه نمی دهد کوچکترین جزئیات را از دست بدهید. شما به هر چیزی که در اطرافتان اتفاق می افتد توجه می کنید، به خصوص چیزی که بسیاری از مردم متوجه آن نمی شوند. به لطف این توانایی، شما فردی پیچیده و دقیق هستید که باعث میشود بسیاری از اطرافیانتان از شما مشاوره بخواهند. علاوه بر این، شما توانایی کمک به دیگران را نیز دارید، اما باید مراقب باشید که دیگران از شما سوء استفاده نکنند.

آب

شما اغلب تصمیمات ناگهانی، از جمله تصمیمات غیرمنطقی، بدون فکر کردن، فقط به امید شانس یا حس ششم می گیرید. بهمین خاطر، سعی می کنید ازچالش هایی که شما را غافلگیر میکنند، جلوگیری کنید، به خصوص زمانی که مجبور به تصمیم گیری فوری هستید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد