اونس طلا2387.57
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

بدترین غذا ها برای چربی پشت کمر که بدن شما را زشت می کند

مانند چربی شکم یا چربی احشایی، چربی پشت نیز می تواند سلامت شما را به خطر انداخته و همچنین زیبایی مورد انتظارتان از بدنتان را بگیرد.

به گزارش سایت طلا، هنگامی که تصمیم می گیرید لاغر شوید ابتدا تمام ابعاد چاقی تان را بررسی کرده و برای آن برنامه ریزی می کنید. همانطور که ممکن است درگیر چربی شکمی باشید، چربی پشت کمر نیز ممکن است ذهنتان را به خود مشغول سازد.

اگر دچار چربی پشت کمر هستید و یا نگران هستید که دچار این نوع چربی شوید لازم است هرچه سریع تر خوردن این غذا ها را کنار گذاشته و غذا های سالم تری را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

نان سفید

1. انواع غذا های شیرین شده با قند: غذا هایی که حاوی قند افزوده هستند مانند شیرینی ها، کیک ها و...، می توانند باعث چاقی در هر نقطه ای از بدن شوند. توجه داشته باشید که حداکثر میزان قند مصرفی باید 50 گرم در روز باشد و مصرف بیش از حد شما را به شدت چاق خواهد کرد.

2. نوشیدنی های الکلی: این نوع از نوشیدنی ها جدا از ضرر های دیگری که دارند، می توانند باعث افزایش چربی پشت کمر شوند. این نوشیدنی ها همچنین عموما حاوی قند بالایی هستند که شما را چاق می کنند.

نوشیدنی های الکلی

3. غلات تصفیه شده: غلات تصفیه شده نوعی از غلات است که فیبر آن جدا شده و تنها کربوهیدرات آن باقی مانده است. نان سفید، برخی انواع کیک ها و... با استفاده از غلات تصفیه شده تهیه می شوند که می تواند باعث ایجاد چربی پشت کمر شود.

4. چیپس سیب زمینی: چیپس سیب زمینی عموما به عنوان یک تنقلات و یا میان وعده استفاده می شود که به دلیل کالری بالایی که دارد در دسته غذا های ناسالم طبقه بندی می گردد. این نوع چیپس می تواند باعث تجمع چربی در پشت کمرتان شده و باعث چاقی در این ناحیه گردد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد