اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پنج اشتباه رایج در خریدن کفش

آیا می دانید دقیقا چه کفشی برای پاهای شما مناسب است؟ آیا تا به حال درگیر پا درد ناشی از کفش نامناسب را داشته اید؟

اولین کفش ها هزاران سال پیش برای محافظت از پاهای ما ساخته شدند. اگرچه این روزها هنگام قدم زدن در یک خیابان لازم نیست نگران قدم گذاشتن بر روی مارها باشیم اما ارزش دارد که به برخی ویژگی‌های کفش توجه کنیم تا از تبدیل شدن آنها به یک مزاحم برای پا و کیف پول مان جلوگیری کنیم. ما در مجله خبری طلا اشتباهاتی را که ممکن است به هنگام کفش خریدن مرتکب شوید را برای شما لیست کریده ایم در ادامه همراه ما باشید.

1-خرید کفش در صبح

زمانی که به خرید می روید ممکن است در انتخاب کفش ایده آل بی ربط به نظر نرسد، اما مهم تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. پاها در طول روز متورم می‌شوند، بنابراین اگر صبح کفش بپوشید، احتمالاً جفتی می‌خرید که تنگ‌تر از آنچه می‌خواهید بپوشد.

2-ندانستن اینکه چه نوع پایی دارید

بسیار راحت است که بدانید چه نوع پایی دارید تا راحت ترین کفش را برای خود انتخاب کنید. یک ترفند ساده برای فهمیدن این موضوع این است که پای خود را در آب فرو کنید و سپس روی یک ورقه مقوا قدم بگذارید.

3-فکر اینکه کفی ها فقط برای درمان مشکلات پا هستند

یکی دیگر از تصورات غلط رایج این است که کفی ها فقط برای افرادی است که مشکلات پا دارند. به هر حال، اگر مجبور هستید برای مدت طولانی در طول روز بایستید، پدهای ژل می توانند تسکین دهنده خوبی باشند. با این حال، درج های پاشنه به شما بالشتک بیشتری می دهد، که وقتی پوست شما با افزایش سن نازک می شود بسیار راحت است.

4-پوشیدن همیشه یک کفش

همه ما یک جفت کفش مورد علاقه داریم، اما مهم نیست که چقدر راحت هستند، این بدان معنا نیست که شما باید همیشه آنها را بپوشید. این ممکن است بیش از هر چیز دیگری شبیه یک بیانیه مد به نظر برسد، اما در واقع ربطی به استایل ندارد. ایده خوبی است که کفش ها را یک روز در میان عوض کنید تا عرق خشک شود. همچنین، پوشیدن هر روز یک جفت، همان نواحی، به خصوص داخل و کف پا را فرسوده می‌کند، که می‌تواند باعث گام‌های نادرست و در نتیجه درد پا شود.

5-دانستن سایز کفش اما نه اندازه گیری پا

دانستن اندازه گیری دقیق پاهای شما در هنگام خرید یک متحد عالی است. اندازه ها از برندی به برند دیگر متفاوت است، بنابراین بهتر است به عدد روی جعبه توجه نکنید، بلکه به اندازه پا نگاه کنید. همچنین، مهم است که به خاطر داشته باشید که اندازه پا ممکن است در بزرگسالی به دلیل عواملی مانند بارداری یا افزایش وزن تغییر کند. با در نظر گرفتن این موضوع، بهتر است قبل از بیرون رفتن در جستجوی کفش ایده آل، این اندازه گیری را به روز کنید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد