اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

در طول 24 ساعت چه اتفاقاتی در بدن ما می افتد؟ (12 ساعت دوم)

اگر می خواهید بدانید که در هر ساعت از شبانه روز چه اتفاقی در بدن شما در حال افتادن است این خبر را دنبال کنید.

به گزارش سایت طلا، بدن بر اساس ساعت بندی منظمی هر روز در حال فعالیت است و سلامتی و زنده بودن شما به این فعالیت های دقیق و برنامه ریزی شده است و در صورتی که فعالیت های بدن در ساعت خود انجام نشوند می توانند منجر به تولید بیماری شوند.

در ادامه فعالیت های مختلف بدن در طول 12 ساعت دوم روز را مطالعه خواهید کرد. همچنین برای خواندن 12 ساعت اول به خبری که دیروز منتشر شد مراجعه کنید.

ساعت ١٨:
الآن زمان مناسبی برای خوردن شام است.پانکراس دراین ساعت فعالیت خوبی دارد.

بدن

ساعت ١٩:
میزان فشارخون وضربان نبض کاهش پیدا میکند.به همین دلیل کسانی که از داروهای کاهش دهنده فشار خون استفاده میکنند بایددقت بیشتری داشته باشند.چون داروهای فشار خون در این زمان باید بااحتیاط بیشتری مصرف شود.تاثیر دارو های ضدافسردگی دراین ساعت خیلی زیاد است.

ساعت ٢٠:
میزان چربی کبدکاهش می یابد وخون کثیف از هرزمان بیشتربه قلب می رسد. کسانی که آلرژی یا آسم دارند دراین ساعت بایداز دارو هایشان استفاده کنند. آنتی بیوتیکها ازاین قاعده مستثنی نیستند چون دراین ساعت بیشترین تاثیر را دارند.

ساعت ٢١:
عملکرد ترشح غدد دراین ساعت به پایان می رسد.هر چیزی ازاین به بعدوارد معده میشود وعملیات هضم وجذب غذا به کندی انجام میشود که این مسئله میتواند خیلی خطرناک باشدچون باقیمانده غذابه مخاط روده حمله کرده و مخاط روده رادچار آسیب میکند.

ساعت بدن

ساعت ٢٢:
سیستم دفاعی بدن به حالت آماده باش درمی آید.کسانی که سیگار میکشندباید بدانند که ازاین ساعت به بعد بدن سمومی مثل نیکوتین راخیلی سخت دفع میکند.

ساعت ٢٣:
بدن ارگانیسم ترشح هورمونها را که درطول روز فعال بوده است متوقف میکند آرامش بسراغ بدن می آید وجسم احساس راحتي ميكند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد