اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این حیوانات علیرغم ظاهر زیبای خود بسیار خطرناک هستند

حیوانات بسیار زیادی در طبیعت وجود دارد که برخی از آنها ظاهر بسیار زیبایی دارند و نمی توان در نگاه اول به خطرناک بودنشان پی برد.

به گزارش سایت طلا، بیش از 8 میلیون گونه جانوری در طبیعت وجود دارد که هر کدام از آنها شکل متفاوتی دارد. برخی از حیوانات از ظاهری بسیار زیبا برخوردار هستند به گونه ای که از آنها انتظار نمی رود خطرناک باشند.

1. روباه قرمز: این حیوانات عموما بسیار دوست داشتنی و زیبا به نظر می رسند اما هنگامی که بسیار گرسنه باشند ممکن است به شما حمله کنند. همچنین روباه ممکن است به بیماری هاری مبتلا شود که باعث بیماری شما می شود.

2. راسو: وقتی به عکس این حیوان نگاه می کنید بسیار دوست داشتنی به نظر می رسد اما راسو ها می توانند ناقل بیماری های بسیاری باشند. آنها همچنین به غذای بسیار زیادی می خورند و در نتیجه در هنگام گرسنگی بسیار خطرناک می شوند.

3. حلزون آب شیرین: این حیوان کوچک و به ظاهر بی آزار حامل انگل هایی است که می تواند دستگاه گوارش انسان را تحت تاثیر قرار دهد از این رو بهتر است هرگز به آنها دست نزنید.

4. زنبور عسل: این حشره به طور عمده تهدیدی برای انسان تلقی نمی شود. با این حال نیش آن می تواند در برخی از افراد واکنش های شدید آلرژیک ایجاد کند. تحقیقات نشان داده است که زنبور ها در برخی مناطق با توجه به تعداد افرادی که در بیمارستان بستری شده اند، خطرناک تر از مارها و عنکبوت ها باشند.

5. بید ببری: این پروانه زیبا که طرح های عجیبی روی بال های خود دارد می تواند به شدت خطرناک باشد. این پروانه از طریق بال های خود سمی را ترشح کرده که دست زدن به آن می تواند باعث تاول و دیگر مشکلات پوستی شود.

6. پاندا: اکثر ما پاندا ها را حیواناتی مهربان می دانیم. پاندا با وجود گیاه خوار بودن هیکل بزرگی داشته و دندان های بسیار محکمی دارد و در مواردی نیز حمله آنها به انسان نیز مشاهده شده است در نتیجه باید مراقبشان بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد