اونس طلا2310.64
مظنه14,926,000
18 گرم3,445,600
ارزش سکه33,628,278
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم24,200,000
ربع15,400,000

فال هفتگی ۱۷ اردیبهشت

اهداف شما هنوز مبهم است، کمی سرگردان وبی هدف هستید چه از نظر فیزیکی، چه در محله کار، چه از نظر فکری. احساس می کنید هیچ اتفاقی نمی‌افتد، و باید کارهای بیشتری انجام دهید

فروردین

اهداف شما هنوز مبهم است، کمی سرگردان وبی هدف هستید چه از نظر فیزیکی، چه در محله کار، چه از نظر فکری. احساس می کنید هیچ اتفاقی نمیافتد، و باید کارهای بیشتری انجام دهید، اما این اصلاً درست نیست. شما در این هفته با اتفاقات جالبی روبرو میشوید که زندگیتان را از یکنواختی خارج می کند.. این هفته، شفافیت درمسیرتان مشخص می شود، و بالاخره می بینید زمان شما تلف نشده است.

اردیبهشت

هر زمان که با دیگران همراه می شوید یا نظر خود را تغییر می دهید، می تواند به طرز عجیبی خیانت به خودتان باشد. باید یک قدم به جلو بردارید ویک نفر مهم را در زندگیتان پشت سربگذارید. در این هفته، آنچه مهم است این است که غرورتان را حفظ کنید . هیچ رابطه وهیچ شادی نمی تواند برای همیشه به یک شکل دوام بیاورد و این به شما بستگی دارد که انتخاب کنید زندگی شیرینی داشته باشید یا غم انگیز.

خرداد

اخیراً همه مدام از شما کارغیرممکن می خواهند. مهم نیست انجام می دهید یا اینکه چقدر تلاش می کنید. غیرقابل تحمل است که به شما میگویند تلاشتان کافی نیست. این باعث می شود شما خودتان را زیر سؤال ببرید. با این حال، این هفته کسی از کارهای شما قدردانی نمیکند زیرا آنها دانش یا خردی ندارند که تشخیص دهند شما چقدرتلاش می کنید. اما هنوز افرادی هستند که این کار را انجام می دهند و آنها را پیدا خواهید کرد.

تیر

این روزها بسیار حواسپرت هستید . نمیتوانید از کارهای پرمشغله دوری کنید، اما مهم است که در زمان و انرژی صرفه جویی کنید تا برای چیزی که واقعاً اهمیت دارد وقت بگذارید مثلا کار هنری انجام دهید یا با دوستانتان تفریح کنید. در این هفته، وظیفه شما این است که اززندگی لذت ببرید و با زندگی خود مانند هدیه ای که به شما داده شده رفتار کنید.

مرداد

حتی تصور ترک بدترین روابط نیز میتواند دشوار باشد. بی انگیزه هستید و فکر میکنید در زندان گیر افتاده اید و راه فراری ندارید. شما به شجاعت خود و به توانایی خود در ایجاد تغییر تان باور دارید اما به دیگران اعتماد ندارید. شک دارید که آنها شما را درک کنند یا حمایت کنند. این هفته جرأت کنید کمی بیشتر به جامعه خود اعتماد کنید. افرادی که شما را دوست دارند در کنار شما خواهند ماند.

شهریور

تا زمانی که مجبور به عبور از سختی ها نشوید، نمیتوانید واقعاً بدانید که چه تواناییهایی دارید. شما می ترسید دیگر هیچ چیز خوب یا جالبی اتفاق نیفتد، یا هرگز به آنچه قبلاً می توانستید نرسید. همانطور که برای آینده برنامه ریزی می کنید، با این فرض عمل کنید که می توانید شجاع، وحشی و خارق العاده باشید.

مهر

زمان زیادی طول می کشد تا شما تصمیم بگیرید که چه می خواهید. شما نمیدانید وقتی با یک چالش یا مشکل سخت مواجه میشوید چه واکنشی نشان دهید. این ممکن است برخلاف تمایلات طبیعی شما باشد، اما سعی کنید با آن پیش بروید. رفتارها و هیجانات می توانند پاداش هایی را به همراه داشته باشند و شما نیز شایسته تجربه آن ها هستید.

آبان

به خود می بالید که به ندرت در مورد افراد یا موقعیتی اشتباه می کنید . اما ریسک کردن و تمایل به تغییر ذهنیت، ارزشمند است. انسان ها می توانند شما را غافلگیر کنند. این هفته، در مسیری قرار میگیرید که انتظار آن را ندارید. این دلیلی برای شرمندگی نیست، بلکه فرصتی برای شادی است که هرگز فکر نمی کردید که در راه است.

آذر

علیرغم نگرانی های اخیر، شما کاملاً فراموش نکرده اید که چگونه شجاع باشید. اکنون احساس می کنید که ازخود واقعیتان جدا شده اید. مشکلات زیادی سر راه شما قرار گرفته، آنقدرکه ترس های جدید شما را در مسیرتان عقب نگه می دارند. پس این هفته دوباره شجاعت را تمرین کنید.

دی

برای پیشرفت در دنیا باید فرمانده و قاطع باشید. اگر احساس میکنید تحت فشار سنگینی مسئولیتهایتان قرار گرفتهاید، این هفته فرصتهایی برای استراحت، کنجکاوی، و کمی سرگرمی به شما میدهد. شما می توانید یک زندگی شرافتمندانه داشته باشید و هر چند وقت یکبار تصمیم "بد" بگیرید. شما آزادتر از آن چیزی هستید که تصور می کنید.

بهمن

شما منتظر فرصت بزرگی هستید که دری را برایتان باز کند، تا یک لحظه درخشان، سرنوشت شما را تغییر دهد. سعی کنید کوچکتر فکر کنید. هر روز فرصت هایی برای شما وجود دارد که شجاع باشید یا کنجکاوی خود را دنبال کنید یا عشق را در اولویت قرار دهید. خوب زندگی کردن و خوب بودن با دیگران یک اتفاق بزرگ و کافی است.

اسفند

همه ما کارهایی از روی تعهد خالص را برای دیگران انجام می دهیم. لزوماً بد نیست؛ خوشبختی خودمان با رفاه اطرافیانمان مرتبط است. در این هفته، وظیفه شما این است که کارهایی را که تنها به دلیل احساس گناه انجام می دهید، کاهش دهید. هر چه بیشتر نه بگویید، زمانی که تصمیم می گیرید بله بگویید ارزشمندتر و معنادارتر است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد