اونس طلا2298.81
مظنه14,956,000
18 گرم3,452,600
ارزش سکه33,695,868
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

اگر دوستان همسرتان را دوست ندارید چه کاری انجام دهید

دوست داشتن دوستان همسرتان آسان نیست. در واقع، غیرممکن است. اما گاهی مجبور هستید که با آنها روبرو شوید. البته، گاهی اوقات شما به دلایل منطقی از دوستان همسرتان خوشتان نمی آید.

دوست داشتن دوستان همسرتان آسان نیست. در واقع، غیرممکن است. اما گاهی مجبور هستید که با آنها روبرو شوید. البته، گاهی اوقات شما به دلایل منطقی از دوستان همسرتان خوشتان نمی آید. در این صورت، باید درباره آن با همسرتان صحبت کنید. در مورد احساس خود صادق باشید و توضیح دهید که چرا دوستان او را دوست ندارید.

چند نکته در مورد نحوه برخورد با دوستان همسر:

در مورد نگرانی های خود با همسرتان صحبت کنید

این یک قدم مهم است زیرا شریک زندگی شما باید از مشکلاتی که دارید آگاه باشد. او شاید نداند که با دوستانش مشکل دارید. هنگامی که او متوجه شد، می تواند بیشتر مراقب باشد و سعی کند به شما کمک کنند تا احساس راحتی کنید.

تعیین مرزها

اگرزمانی که آنها را ملاقات میکنید بسیار زیاد است مهم است که برای دیدن آنها زمان مشخص تعیین کنید. با شریک زندگی خود در مورد اینکه هر چند وقت یک بار حاضرید دوستان او را ببینید صحبت کنید و به آن برنامه پایبند باشید. به این ترتیب، مجبور نیستید در کنار افرادی باشید که دوستشان ندارید.

آنها را بهتر بشناسید

این مورد می تواند کمی مشکل باشد، اما ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. سعی کنید با آنها صحبت کنید و علایق آنها را بشناسید. ممکن است بهترین دوستان شما نشوند، اما حداقل درک بهتری از رفتارهای آنها خواهید داشت. اگر بتوانید با دوستان اوعلایق مشترک پیدا کنید، شرایطتان بسیار آسان تر می شود. شاید شما یک سرگرمی یا یک سلیقه مشترک با آنها در موسیقی یا فیلم داشته باشید. سعی کنید در سطحی با دوستانشان ارتباط برقرار کنید تا روابط شما با آنها یک ارتباط کسل کننده، نباشد.

موافقت با نارضایتی

دوستان همسرتان ، برای او مهم هستند و آنها را صرفاً به دلیل اینکه شما آنها را دوست ندارید کنار نخواهند گذاشت. بنابراین، سعی کنید به او احترام بگذارید و او را درک کنید. اگر نمیتوانید با دوستان آنها رودررو شوید، با نارضایتی موافقت کنید زیرا ارزش ندارد رابطه خود را به خاطر چیزی که قرار نیست تغییر کند خراب کنید. آنچه مهم است این است که یک رابطه قوی و سالم با شریکتان داشته باشید.

اجازه ندهید که روی رابطه شما تأثیر بگذارد

به یاد داشته باشید که شریک زندگیتان از دوستان خود جدا است. فقط به این دلیل که دوستان آنها را دوست ندارید به این معنی نیست که باید از شریک زندگی خود بیزار باشید.

به دنبال دوستان خود باشید

وقت خود را با دوستان خود بگذرانید، کارهایی را انجام دهید که شما را خوشحال می کند و تمام تمرکز خود را روی شریک زندگیتان و دوستان او قرار ندهید. داشتن تعادل در زندگی به شما کمک می کند که روابط خود را حفظ کنید و بیش از حد درمشکلات غرق نشوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد