اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگرخانواده همسرتان را دوست ندارید چه کاری باید انجام دهید

وقتی ازدواج می کنید نه تنها با همسرتان ازدواج می کنید، بلکه با خانواده آنها نیز ازدواج می کنید. اینکه به شدت عاشق شریک زندگیتان شده باشید، به این معنا نیست که همین احساس را در مورد والدین آنها خواهید داشت.

وقتی ازدواج می کنید نه تنها با همسرتان ازدواج می کنید، بلکه با خانواده آنها نیز ازدواج می کنید. اینکه به شدت عاشق شریک زندگیتان شده باشید، به این معنا نیست که همین احساس را در مورد والدین آنها خواهید داشت. اگر با آنها اختلاف دارید ازدواج شما محکوم به شکست نیست. با کمی صبر و درک، میتوانید یاد بگیرید که رابطه سالمی با پدر و مادرشان ایجاد کنید .

با شریک زندگیتان ارتباط برقرار کنید

اولین قدم این است که با همسرتان درباره نگرانیهایتان صحبت کنید. آنها ممکن است کاملاً از تنش بین شما و اعضای خانواده خود بی اطلاع باشند. آنها می توانند اوضاع را بهتر کنند. اگر آنها تمایلی به این کار ندارند، باید همه چیز را خودتان کنترل کنید.

از موضوعات حساس با خانواده همسرتان خودداری کنید

موضوعات خاصی وجود دارد که احتمالاً باعث درگیری بین شما و خانواده همسرتان می شود. چه سیاست، مذهب، یا سبک فرزندپروری. بهتر است از این موضوعات بهکلی پرهیز کنید. اگر نمی توانید ،پس محترمانه رفتار کنید . اگر اختلاف نظر دارید، سعی کنید آن را با آرامش و با احترام بیان کنید واز انتقاد از آنها بپرهیزید. این فقط اوضاع را بدتر می کند.

مرزها را با خانواده همسر خود تعیین کنید

مهم است که برای آنها مرز تعیین کنید، به خصوص اگر زیاده خواه باشند یا در زندگی شما دخالت می کنند. بگذارید بدانند با چه چیزی راحت هستید و با چه چیزهایی راحت نیستید حتی اگر به معنای "نه" گفتن به آنها باشد.

چیزها را شخصی نگیرید

مواقعی پیش میآید که خانواده همسرتان چیزی میگویند یا انجام میدهد که به احساسات شما لطمه میزند. اما مهم است که مسائل را شخصی نگیرید. آنها ممکن است عمداً این کاررا نکرده باشند، یادتان باشد که آنها نیز انسان هستند. اگر هم از قصد آن حرف را زده اند توجه نکردن به آن باعث میشود که بدانند حرفهایشان نمیتواند شما را ناراحت کند و دیگر این روش کارساز نیست.

آنها را همانطور که هستند بپذیرید

آنها هرگز تغییر نخواهند کرد، بنابراین مهم است که آنها را همان طور که هستند بپذیرید. تلاش برای تغییر آنها فقط باعث تنش و درگیری می شود. بنابراین، در عوض، روی پذیرش آنها تمرکز کنید .

برای آنها وقت بگذراید

اگر از کنار آنها بودن لذت خاصی نمی برید، این کارکمی دشوار است. اما اگر بتوانید فعالیتهایی را انجام دهید که هر دو از آن لذت میبرید، پیوند قویتری بین شما ایجاد می کند. از پیاده روی گرفته تا بازی یا تماشای فیلم با هم. با این حال، اگر برایتان سخت است که برای مدت طولانی در کنارآنها باشید، سعی کنید زمان با آنها بودن را کوتاه تر کنید. با بازدیدهای کوتاه شروع کنید و به تدریج مدت زمانی را که با هم می گذرانید افزایش دهید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد