اونس طلا2414.52
مظنه14,411,000
18 گرم3,326,700
ارزش سکه32,467,983
قدیم (بهار)37,400,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,300,000
ربع14,700,000

پنج رازی که شما را جذاب می کند

آیا دوستی دارید که همیشه باعث تحسین، احترام و حسادت در شما شود؟ کسی که همیشه مهربان و صمیمی است، انگیزه اش می تواند کوه ها را جابجا کند؟

به نظر می رسد که او می داند چگونه با هر مشکلی کنار بیاید. برای اینکه آدم جذابی باشد لازم است چند چیز را بدانید. در مقاله این راز ها را با شما در میان می گذاریم!

1-گفتن چیزهای خوب در مورد دیگران

شخصیت های اصلی پرمخاطب ترین سریال های تلویزیونی معمولاً خودخواه و کنایه آمیز هستند. با این حال، آنها فقط شخصیت های جالب روی صفحه هستند. به این فکر کنید که چنین فردی ممکن است در زندگی واقعی چند دوست داشته باشد. چگونه می تواند مردم را جذب کند؟ با چشمه جوک های تلخ؟ سعی کنید با اطرافیان خود مهربان باشید.

3-به دنبال چیزهای مثبت باشید

یک بار یک روانشناس از بیمارش خواست که به اطراف اتاق نگاه کند و تمام اشیاء قهوه ای را به خاطر بسپارد. سپس از او خواست که چشمانش را ببندد، تمرکز کند و... سعی کند تمام اشیاء آبی را به خاطر بیاورد. بیمار نمی توانست این کار را انجام دهد زیرا فقط اشیاء قهوه ای را حفظ کرده بود. چشمانش را که باز کرد، پیراهن آبی دکتر، گلدان آبی روی میز و... را دید. سعی کنید به چیزهای خوب توجه کنید.

4-حمایت به جای سخنرانی

همه افراد قادر به دقت و توجه نیستند. افراد کمی وجود دارند که برای حمایت و آرامش شما در شرایط سخت حضور دارند. به همین دلیل است که افرادی که همیشه برای ما وقت پیدا می کنند مرکز جهان ما می شوند. اگر می خواهید واقعاً در زندگی کسی مهم باشید، نشان دهید که چقدر برایتان اهمیت دارد.

5-متحد کردن مردم

متحد کردن مردم و رهبر بودن نه ذاتی است و نه محصول فرزندپروری با کیفیت. این یک عارضه جانبی نگرش صحیح نسبت به دیگران است. تنها زمانی که مردم احساس کنند که شما آنها را به عنوان برادر و شریک می‌بینید، احساس می‌کنند که به آنها و ایده‌هایشان احترام می‌گذارید و در نهایت شما را دنبال می‌کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد