اونس طلا2384.53
مظنه14,576,000
18 گرم3,364,800
ارزش سکه32,839,728
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

بهترین راه برای سفید کردن دندان

ما در مورد برخی از محبوب‌ترین تکنیک‌ها برای از بین بردن لکه‌های دندان صحبت می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم تا تصمیم بگیرید کدام یک برای شما بهترین است.

ما در مورد برخی از محبوبترین تکنیکها برای از بین بردن لکههای دندان صحبت میکنیم و به شما کمک میکنیم تا تصمیم بگیرید کدام یک برای شما بهترین است.

سفید کردن با پوست موز

پوست موز گاهی اوقات می تواند شاخه ای موثر برای سفید کردن دندان در خانه باشد. پوست موز مملو از مواد مغذی مانند اسیدهای چرب غیراشباع چندگانه، پتاسیم، فیبر غذایی، پروتئین ها و اسیدهای آمینه است. این روش طبیعی برای محافظت از دندان های شما در برابر عادت هایی است که باعث لکه های سطحی و زردی دندان ها می شود. پتاسیم موجود در پوست موز باعث سلامت لثه ها و دندان های شما می شود. این روش را هر روز به مدت دو هفته انجام دهید.

سفید کردن دندان برش لیمو

یکی دیگر از روش های طبیعی برای سفید کردن دندان ها، روش برش لیمو است. با استفاده از این روش، میتوانید خیالتان راحت باشد و بدانید کاری که با دندانهایتان انجام میدهید کاملاً طبیعی است.. متأسفانه، این بدان معنا نیست که لزوماً برای سلامت دندان شما مفید است. لیمو بسیار اسیدی است. بسیاری از متخصصان سلامت موافقند که اسید سیتریک موجود در لیمو باعث سفید شدن دندانها میشود، اما استفاده مکرر از آن میتواند باعث فرسایش و آسیب به مینای دندان شود.

استفاده از جوش شیرین

جوش شیرین به دلیل خاصیت سفید کنندگی، یک ماده محبوب در اکثر خمیردندان های سفید کننده تجاری است. یک مطالعه نشان میدهد که چگونه خمیردندان حاوی جوش شیرین در از بین بردن لکههای ناخوشایند دندان مؤثرتر از خمیردندان بدون جوش شیرین است. از آنجایی که یک محیط قلیایی در دهان شما ایجاد می کند، از رشد باکتری ها جلوگیری می کند و در نتیجه به شما در حفظ بهداشت دهان کمک می کند. توجه داشته باشید که این ماده هرگونه لکه روی دندان شما کمک می کند اما استفاده مکرر آن ممکن است مینای دندان شما را از بین ببرد و به لثه های شما آسیب برساند.

بهترین راه برای سفید کردن دندانسفید کردن دندان با روغن نارگیل

روغن نارگیل فقط برای پخت و پز و مراقبت از پوست عالی نیست؛ خواص شگفتانگیز آن، آن را برای سفید کردن دندانها از طریق کشیدن روغن نیز ایدهآل میکند. روغن زدن باید به طور منظم انجام شود تا بتوانید به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنید. به سادگی یک قاشق روغن نارگیل را در دهان بریزید و آن را به طور کامل بین دندان های خود تا 20 دقیقه بچرخانید. سپس روغن را تف کرده و دهان خود را بشویید. اگر این روش برای شما خیلی وقت گیر است، مانند خمیردندان معمولی، روغن نارگیل را روی خمیر دندان خود بمالید و با آن مسواک بزنید.

داروی پراکسید هیدروژن

پراکسید هیدروژن یک عامل سفید کننده دندان است که باکتری های موجود در دهان را از بین می برد. درست مانند جوش شیرین، این ماده را در بسیاری از خمیردندان های سفیدکننده تجاری پیدا خواهید کرد.با این حال، انجمن دندانپزشکی استرالیا و آمریکا هر دو می گویند شستشو با پراکسید احتمالاً ، لثه های شما را تحریک می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد