اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر این نقطه از بدن تان درد می کند یعنی شما بیمار هستید

درد یکی از مهم ترین نشانه های بیماری است که بدن سعی می کند از طریق آن به شما هشدار دهد که بدن شما درگیر نوعی بیماری خاص شده است.

به گزارش سایت طلا، درد بیماری را نشان می دهد و یکی از نشانه های لازم برای تشخیص ، مشکلات داخلی محلی است که این درد بروز می کند

درد بیماری قلب
اگر مشکلی در قسمت قلب شما ایجاد شده باشد و در آن احساس سوزش و تیرکشیدن را داشته باشید ممکن است دست چپ ، شانه یا گردن شما باشد دچار درد شود.

درد بیماری و اختلال در کلیه ها
دردهای کلیوی ممکن است که به دلیل دردهای رایج در قسمت پشتتان ایجاد شود با این وجود درد کلیوی آسیب بسیاری به بدن می رساند.

درد

درد بیماری مربوط به روده کوچک
اغلب مشکلات در روده کوچک ممکن است باعث درد در ناف شود . اگر شما در هنگام راه رفتن و خم شدن احساس درد کنید این مشکل وجود دارد.

درد بیماری روده بزرگ
اگر در شما در قسمت روده بزرگتان دچار دردهای شدید هستید ممکن است که باعث ایجاد درد در سمت راست شکمتان شود و این مشکل همچنین می تواند باعث تخریب روده ها شود.

درد بیماری ریه
ریه ها به تنهایی نمیتوانند درد ایجاد کنند، زیرا هیچ انتهای عصبی ندارند . با این حال ممکن است که شما دردی را در قفسه سینه تان تجربه کنید که این درد ممکن است باعث سرفه های خفیف در شما شوند.

درد بیماری آپاندیس
آپاندیس در قسمت پایین ، در سمت راست شکم شما واقع است . با این حال درد ایجاد شده در این قسمت ممکن است که باعث دل درد ، هم در بالای شکم و هم پایین شکم شود.

درد بیماری معده
باتوجه به اینکه در معده تان درد دارید ، این درد ممکن است باعث بروز درد در زیر دنده هایتان شود البته این درد از پشتتان ظاهر می شود . درد معده نزدیک به قلب می باشد و به همین دلیل ممکن است که اشتباه بگیرید و در این صورت با پزشک خود مشورت کنید.

درد معده

درد بیماری کبد و صفرا
در مورد مسمومیت کبد و صفرا ، درد در قسمت بالایی شکم ایجاد می شود . نشانه های رایج این مسمومیت تلخی در دهان و بسیاری دیگر می باشد.

درد بیماری لوزالمعده
درد ناشی از لوالمعده در مرکز قسمت فوقانی شکم رخ می دهد . این درد ممکن است که در شکم گسترش یابد و هنگامیکه بعد از خوردن غذا به پشتتان می خوابید اتفاق می افتد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد