اونس طلا2297.27
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

کاربردهای شگفت انگیز سنگ پا (نه فقط برای پا)

بیشتر ما ازسنگ پا برای برداشتن پوست سخت و پینه پاها استفاده می کنیم، اما آیا می دانستید که سنگ پا کاربردهای بیشتری دارد؟

بیشتر ما ازسنگ پا برای برداشتن پوست سخت و پینه پاها استفاده می کنیم، اما آیا می دانستید که سنگ پا کاربردهای بیشتری دارد؟ این سنگ کوچک چند کاره میتواند به تمیز کردن خانه، تقویت گیاهان و موارد دیگر کمک کند.

تمیز کردن بدون زحمت اجاق گاز با استفاده از سنگ پا

تمیز کردن فر و اجاق گاز سخت ترین کاراست .قبل از شروع کار با سنگ پا از مرطوب و انعطاف پذیر بودن سنگ پا مطمئن شوید. از آن برای از بین بردن چربی و سوختگی به آرامی استفاده کنید و به طور مداوم سنگ پا را خیس کنید تا گاز خراشیده نشود. البته اگر می خواهید بدون مواد شیمیایی این کار را انجام بدهید، ارزش آن را دارد که امتحان کنید.

کثیف ترین توالت ها را تمیز کنید

برای تمیز کردن و حذف رسوبات آب از کاسه توالت از سنگ پا استفاده کنید سنگ پا را خیس کنید و لکه ها را به آرامی بشویید. میتوانید در کنارآن از پاککننده معمولی هم استفاده کنید تا از شر قسمتهای جرم گرفته خلاص شوید.

قدرت خاک گیاهتان را تقویت کنید

اکثر باغبانان می دانند که کلید گیاهان سالم، خاک با کیفیت است. افزودن سنگ پا به خاک کمک می کند آب و مواد مغذی ضروری برای رشد گیاه را حفظ کند. سنگ پا می تواند به حفظ مواد مغذی حیاتی کمک کند.

حذف موهای زائد با سنگ پا

میتوانید با دنبال کردن این مراحل ساده موهای زیر پوستیرا با سنگ پا پاک کنید:

پوست را با اسکراب و آب گرم لایه برداری کنید تا سلول های مرده پوست از بین برود و موها نرم شوند.

پوست خود را به آرامی با حوله خشک کنید تا همچنان مرطوب باشد.

سنگ پا را به صورت دورانی با فشار ملایم روی موها بمالید تا موها ساییده شوند.

هر چند روز یکبار این کار را تکرار کنید تا تمام موها از بین بروند.

موهای مزاحم حیوانات خانگی را تمیز کنیم

موهای حیوانات خانگی یک کابوس واقعی برای تمیز کردن است. زمانی که نمی توانید به راحتی جاروبرقی بکشید ،برای تمیز کردن فرش عالی است. قبل از استفاده آن را خیس کنید و به همان روشی که از اسکاج استفاده می کنید، در یک جهت حرکت کنید تا همه موها جمع شوند.

برای پاکسازی پوست

سنگ پا برای لایه برداری پوست صورت عالی است. با لایه برداری صورت خود با سنگ پا، پوست کدر را احیا کنید. فقط مطمئن شوید که مرطوب است و به آرامی با حرکات دایره ای کوچک روی صورت خود بمالید. یک بار در هفته از آن به عنوان یک لایه برداری هفتگی استفاده کنید و سنگ پا همچنین به تقویت گردش خون کمک می کند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد