اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر خوردن گوشت را متوقف کنید چه اتفاقی در بدن شما می افتد؟

اگر قصد دارید خوردن گوشت را کنار بگذارید باید آماده تغییراتی در بدن و سلامتی خود باشید که در ادامه آنها را به شما خواهیم گفت.

به گزارش سایت طلا، مردم به دلایل زیادی گیاهخوار شدن را انتخاب می کنند. برخی برای سلامتی خود این کار را انجام می دهند، در حالی که برخی دیگر به دلایل اخلاقی تصمیم می گیرند از خوردن گوشت خودداری کنند.

گرچه رژیم گیاهخواری مطمئنا فواید زیادی دارد، اما ترک ناگهانی گوشت ممکن است منجر به عوارض جانبی غیر منتظره و کاملا ناخوشایندی شود.

درست مانند هر تغییر شدید دیگری در رژیم غذایی، ترک خوردن گوشت برای بدن شما بسیار استرس زا است و ممکن است در ابتدا برخی علائم ترک را ایجاد کند.

گوشت قرمز

1. پوست شما دچار آسیب خواهد شد. گوشت قرمز سرشار از اسید های آمینه است که برای تولید کلاژن حیاتی هستند و عدم دریافت کافی از این مواد مغذی ضروری ممکن است باعث کدر شدن پوست شما شود.

2. تمایل شما برای خوردن میان وعده افزایش می یابد. گوشت یکی از منابع اصلی پروتئین است و اگر به طور ناگهانی از رژیم غذایی شما حذف شود، باعث افزایش احساس گرسنگی شده و میزان مصرف میان وعده های ناسالم را افزایش می دهد.

3. تغییرات بیشتری در خلق و خوش خود حس خواهید کرد. تغییر ناگهانی رژیم غذایی می تواند با تاثیر گذاشتن بر روی میکروبیوم روده، حس و حال شما را تغییر دهد. هرچند این تغییر موقتی است اما عدم مصرف گوشت تا مدتی باعث می شود تا اضطراب بیشتری را تجربه کنید.

خلق و خو

4. ریزش مو افزایش می یابد. گوشت سرشار از روی است که برای مو ها ضروری به شمار می رود. اگر می خواهید با یک رژیم گیاهی این موضوع را جبران کنید باید 1.5 برابر بیشتر از میزان توصیه شده روی را در رژیم خود بگنجانید.

5. دچار معده درد خواهید شد. تغییر ناگهانی رژیم غذایی باعث می شود تا ترکیب میکروبیوم دستگاه گوارش شما دچار اختلال شده و در نتیجه آن حداقل تا مدتی دچار سوءهاضمه و معده درد شوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد