اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک مجرد شاد باشید

مجرد بودن برای برخی حالتی از تنهایی است. بسیاری از افراد حاضر هستند در یک رابطه بدون عشق و ناراحت بمانند، اما پوچی ناشی از مجرد بودن را احساس نکنند.

مجرد بودن برای برخی حالتی از تنهایی است. بسیاری از افراد حاضر هستند در یک رابطه بدون عشق و ناراحت بمانند، اما پوچی ناشی از مجرد بودن را احساس نکنند.

اول از همه، این دروغی است که نباید به آن اعتماد کرد. خروج از یک رابطه مثل این است که از قایقی که مدت زیادی سوار آن بوده اید در آب های سرد بیفتید و سعی کنید شنا کردن را یاد بگیرید. نیازی نیست احساس کنید که در حال غرق شدن هستید یا اینکه تمام دنیا روی سر شما فروریخته است. مجرد بودن چیز بدی نیست.

بله، داشتن یک شریک زندگی را زیبا می کند، اما مجرد بودن زیبایی زندگی را کمتر نمی کند، حتی ممکن است آرامش بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

زمانتان مال شماست

وقتی مجرد هستید، برای هیچکس جز خودتان برنامه ریزی نمی کنید. زمان تان متعلق به خود شماست. شما می توانید تصمیم بگیرید که چه زمانی بیرون بروید و چه زمانی نه ، هیچ کس از شما عصبانی نمی شود. هر زمان بخواهید میتوانید استراحت کنید و توضیحی به کسی بدهکار نیستید.

شما برای خودتان پول خرج می کنید

شما مسئولیت های مالی کمتری دارید. عشق و عاشقی هزینه دارد. عشق پول می خواهد. وقتی مجرد هستید، دیگرمسئولیت مالی ندارید، به این معنی که کارت اعتباری شما به تنهایی مال شماست.

کارهای سرگرم کننده را به تنهایی انجام دهید

شما می توانید به تنهایی به کافه ، رستوران ،شهربازی وسینما بروید.وقتی همه این کارها را به تنهایی انجام می دهید، یاد می گیرید که چگونه از چیزهای کوچک زندگی که از لذت بردن از تنهایی ناشی می شود، قدردانی کنید.

به تنهایی به تعطیلات بروید

میتوانید به کشورهایی که همیشه می خواستید بروید، پاسپورت خود را بردارید، پول پس انداز کنید ،غذاهای عجیب و غریب بخورید، شاد باشید، با مردم محلی برقصید، به سادگی تمام کارهای شگفت انگیزی را که می خواستید در سفربه تنهایی انجام دهید

در فعالیت ها شرکت کنید

وقت خود را صرف فکر کردن در مورد چیزهایی نکنید که از گذشته است . فعالیت ها کنید و لذت ببرید. اهداف خود را دنبال کنید، تمام کارهایی را که هرگز برای آنها وقت نداشتید انجام دهید. آن دوره ها و کلاس های آنلاین و سرگرمی هایی را که به آن علاقه داشتید و زمان نداشتید دنبال کنید. . از بچه ها در بیمارستان دیدن کنید و بادکنک و حیوانات عروسکی به آنها هدیه بدهید. انجام این کار شانس شما را برای یافتن آن شادی درونی افزایش می دهد.

زندگی زیباست، و همانطور که میتوان در کنار هم از آن لذت برد، میتوان در تنهایی نیز از آن نهایت لذت را برد. شما مجبور نیستید ناراحت باشید چون تنها هستید. همیشه چیزهای زیادی برای پیدا کردن شادی وجود دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد