اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

این کارهای بسیار کوچک روز شما را فوق العاده میکند

زندگی از لحظات کوچک و زیبا تشکیل شده است، یاد بگیرید که شادی را در همه لحظات روز پیدا کنید.

زندگی از لحظات کوچک و زیبا تشکیل شده است، یاد بگیرید که شادی را در همه لحظات روز پیدا کنید.

زندگی پر از لذت های کوچک است، این شما هستید که باید قدر آنها را بدانید و از آن لذت ببرید. وقتی قانون شکرگذاری را برای لذت‌های روزانه تمرین می‌کنید، به مرور زمان می‌توانید از زندگی به سادگی لذت ببرید. پیشنهاد میکنم آن را امتحان کنید کارههای روزمره تان را با لذت انجام دهید .اگر در لحظه کنید زندگی برای شما شادی به ارمغان می آورد، ثروت ما در زندگی ، شادی است.

اگر میخواهید در لحظه زندگی کنید این موارد را بخوانید و به یاد داشته باشید که زندگی، برای لبخند زدن پر از بهانه است است.

فنجان قهوه یا چای

درست کردن قهوه یا چای در صبح می‌تواند به نظر همه یک کار روزمره ویا عادت باشد . اما باید تصمیم بگیرید ازانجام آن لذت ببرید. برخی از مردم قهوه خود را برای رفتن به محل کار و مقابله با سردرد خود می خورند و یا از روی عادت، اما برای قدردانی از آن وقت صرف نمی کنند. نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای در صبح یا بعدازظهر لحظه ای است که ارزش دارد از آن لذت ببرید . لحظه ای مکث کنید و بدون فکر کردن به این که امروز چه اتفاقی خواهد افتاد از نوشیدن لذت ببرید.

آهنگ مناسب، در لحظه مناسب

وقتی آهنگ مناسبی در زمان مناسبی پخش می کنید، احساس آرامش میکنید. موسیقی راه جالبی برای لذت بردن از زندگی است . بخاطر داشته باشید که آهنگ های شاد و ملایم در طول روز احساس بهتری به شما خواهند داد .

آفتاب

مهم نیست کجا زندگی می کنید یا در چه فصلی هستید، همیشه دلیلی برای لذت بردن از نور خورشید در روز وجود دارد. برای یک دقیقه بیرون بروید و یک نفس عمیق بکشید. مکث کنید و به اطرافتان خوب نگاه کنید .

امیدوارم اگر در کشوری با هوای مرطوب زندگی میکنید ، روزهای آفتابی وجود داشته باشد که بتوانید مقداری ویتامین D جذب کنید و از گرمای خورشید لذت ببرید.

قدردانی از زیبایی طبیعت

طبیعت دنیای اطراف شماست، از نیمکت پارک در وسط شهر گرفته تا بالکن آپارتمانتان و یا پرندگان در حال پرواز. لازم نیست شهر را ترک کنید تا از زیبایی طبیعت لذت ببرید. مکث کنید و چند لحظه فقط گوش بدهید . ابرهای آسمان ، صدای پرندگان، صدای مردم و وسایل نقلیه و غروب خورشید را نگاه کنید و لذت ببرید. قدردانی از دنیای اطراف راهی عالی برای قطع ارتباط با استرس ها و شارژ مجدد ما درطول روز است.

آماده شدن برای روز

روال صبحگاهی شما برای بیدار شدن از خواب چگونه است؟ برخی از افراد ترجیح می‌دهند داخل منزل بمانند یا با عجله از خانه بیرون بروند، سعی کنید زودتر بیدار شوید صبحانه بخورید و یا حرکات کششی انجام دهید . آماده شدن برای محل کار نیاز به انرژی دارد و این وقت گداشتن باعث میشود تا پایان روز سرحال و پرانرژی باشید و شلوغی برایتان کمتر استرس‌زا باشد.

انجام کاری برای خود

24 ساعت در روز وجود دارد، امیدوارم بتوانید هشت ساعت خواب مداوم داشته باشید که 16 ساعت باقی می ماند. معمولاً 8 ساعت دیگر ، ساعات کاری شماست، و فقط 8 ساعت فقط برایتان باقی می ماند. میتوانید در آن هشت ساعت کارهای عقب افتاده تان در خانه را انجام دهید و با خانواده تان وقت بگذرانید. به یاد داشته باشید که با نه گفتن به بعضی برنامه‌ها میتوانید بیشتر استراحت کنید و کارهای شخصیتان را انجام دهید مثلا یک دوش آبگرم و یا گذاشتن یک ماسک روی صورت یا مو .

استراحت کردن

در پایان روز، وقتی کارتان تمام می‌شود و ظرف‌ها را بعد از شام می‌شویید ، دیگرکاری جز پریدن روی مبل و استراحت کردن نمی‌توانید انجام دهید. آن لحظه پاداش شما برای یک روز سخت کاری است.

از لحظه ای‌ که در پایان روز به آرامش و استراحت می پردازید ، لذت ببرید. امیدواریم روز شما پر از لحظات آرامش‌بخش باشد، و ازشب‌هایتان نهایت استفاده را ببرید.

دستیابی به یک هدف کوچک

فراموش نکنید که دستاوردهای کوچکی مانند پایان روز کاری، افزایش آمادگی جسمانی یا حذف یک عامل استرس زا ، در زندگیتان را جشن بگیرید. جشن بگیرید که از پس آن برآمدید و آن را به بهترین شکل ممکن انجام دادید.

زندگی یک بازی رقابتی نیست، و اگر هم باشد شما تنها رقیب خود هستید، پس سعی کنید هر روز بهترین باشید و پیروزی های کوچکتان را جشن بگیرید.

یک لحظه به خودتان اختصاص دهید

از آنجایی که قبلاً گفته شد ، هر روز 8 ساعت برای مدیریت زندگی شما وجود دارد، فراموش نکنید که حداقل یک لحظه به خودتان اختصاص دهید.

وقتی در یک مکان اداری کار می‌کنید یا زندگی پرمشغله‌ای در خانه دارید، با چالش های زیادی روبرو می شوید . تمام تلاش خود را بکنید تا چند لحظه کوتاه استراحت بکنید. زندگی کوتاه تر از آن است که از آن لذت نبرید . مکثی کنید و کیک خود را با نوشیدنی مورد علاقه تان بخورید و از لحظه هایتان لذت ببرید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد