اونس طلا2296.99
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

با این روش آشپزخانه تان را خوشبو کنید

ماهی، غذای سوخته، کلم ها، گوشت وحبوبات ،همگی بوهای بدی را در آشپزخانه شما به جا می گذارند.

راهکارهایی برای خلاص شدن از بوی بد آشپزخانه

ماهی، غذای سوخته، کلم ها، گوشت وحبوبات ،همگی بوهای بدی را در آشپزخانه شما به جا می گذارند. در اینجا نحوه خنثی کردن این بوهای ناخوشایند آورده شده است.

راه هایی برای از بین بردن بوی آشپزی

ماهی، غذای سوخته، کلم بروکلی، بیکن – همگی بوهای ماندگاری را در آشپزخانه شما به جا می گذارند. در اینجا نحوه خنثی کردن این عطرهای ناخوشایند آورده شده است.

لیمو را بجوشانید

برای خنثی کردن بوی تند غذاها یک بخار لیمو درست کنید. به سادگی یک لیمو را از وسط نصف کنید، آن را به یک قابلمه آب در حال جوش اضافه کنید و بگذارید ده دقیقه بجوشد. یا اگر پوست لیمو باقی مانده است، می‌توانید آن‌ها را هم بجوشانید! برای از بین بردن بوی بد بیشتر، یک قاشق غذاخوری یا بیشتر جوش شیرین را در آب بپاشید.

یک کاسه جوش شیرین یا سرکه را در طول شب کنار بگذارید

اگر شامتان بوی بدی در خانه برایتان ایجاد کرد، سعی کنید یک یا دو کاسه جوش شیرین یا سرکه را در طول شب توی آشپزخانه بگذارید. همچنین می‌توانید با یکی از آن‌ها غذا بپزید تا بوی آن به محض ایجاد شدن جذب شود.

پنجره ها ی آشپزخانه را باز کنید

این ممکن است خیلی ساده به نظر برسد، اما یکی از بهترین راه‌ها برای خلاص شدن از شر بوها این است که با باز کردن پنجره‌ها و استفاده از هود اجاق گاز، بوها را از خانه خود بیرون کنید. اگر قصد دارید غذاهای بدبو مانند ماهی یا کلم و سبزیجات بپزید، دریچه هوا را باز کنید ویا پنجره‌ها را باز کنید .تهویه هوا بسیار مهم است!

یک قابلمه را روی اجاق گاز بگذارید

می‌توانید بوی دلپذیری را در خانه‌تان بسازید، حتی زمانی که در حال آشپزی هستید، بدون خرید خوشبوکننده‌های هوا یا شمع‌ها. با استفاده از اقلامی از اطراف آشپزخانه مانند پوست مرکبات، پوست سیب، میخک، چوب دارچین، رزماری و غیره روی اجاق گاز خوش بو کننده خود را درست کنید. بخار نه تنها بوهای ناخواسته را جذب می کند، بلکه به مرطوب شدن هوا در روزهای خشک زمستانی نیز کمک می کند.

از تفاله قهوه استفاده کنید

چه کسی بوی قهوه در صبح را دوست ندارد؟ دم کردن یک قابلمه تازه یا قرار دادن تفاله قهوه در کاسه های کم عمق در اطراف آشپزخانه می تواند به جذب بوی آشپزخانه کمک کند.

از بخار سرکه استفاده کنید

مانند جوشاندن لیمو یا درست کردن خوشبوکننده روی اجاق گاز، بخار سرکه یک راه عالی برای خنثی کردن بوهای قوی است. نصف فنجان سرکه را به یک فنجان آب اضافه کنید و در حین پخت (یا بعد از آن) روی اجاق بجوشانید تا بوی هوا گرفته شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد